• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • c_t

Gud vad det är skönt att ha er tjejer! Man får alltid bra feedback!

Ska ut och jaga muff, hittar jag ingen så kör jag på benvita handskar och fjäderbuketten vi pratade om tidigare.
    Svåraste blir att hitta muff och jacka som är likadana men som sagt, en sömmerska borde ju kunna fixa det i värsta fall.

Har dessutom fått löneförhöjning så jag kan kosta på mig det

• c_t

hahaha jag trodde först att hon brutit armen och dekorerat gipset med blommor

• Gotland-08

Kan bli väldigt snyggt med skinnhandskar och fjäderbuketten också. Absolut att du kan bekosta dig att sy upp en muff.

Qozze: Här kommer lite länkar www.sewingpatterns.com/index.php
    www.mccall.com/

Där kan du nog hitta de största. En del mönster finns inte utlagda men nästan alla.

• Qozze

Herregud, jag stavar som en kratta idag ser jag...

Gotland: Blommor och muff var verkligen inte snyggt! Förstår inte riktigt vitsen...
    Tack för att du tittar efter dina länkar. Försökte leta härom kvällen men det var så länge sedan jag sydde så jag kommer bara ihåg att Burda gör mönster och där hittade jag inget.

c_t: Vad kul med löneförhöjning. Grattis!

• Gotland-08

Ja, ni vet hur det är: Man vill ha kakan och ändå äta upp den... Så måste det vara att både vilja ha muff och blommor.

Stavningen vågar jag inte tänka på ikväll, har drukit ännu mer champange när jag kom hem men man fyller ju bara år en gång om året.

• c_t

Tackar! Är supernöjd, det var en rejäl också men så byter jag jobb också.

• c_t

Förlåt gumman att jag inte skrivit det tidigare men, GRATTIS på födelsedagen

• Qozze

Gotland: Hehe, då har du ju åtminstone en ursäkt... Grattis föresten!! Då får man verklige unna sig lite bubbel.

Svar på tråden Januari-Februari 2008