• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • Qozze

Gotland: Jag märker samma sak med inläggen - de dyker upp först efter ett tag. Konstigt. Kanske uppdateringsintervallen på servern inte är så täta?

• ~vinterbrud~

Oj - full aktivitet i tråden ikväll. Kul!

Gotland-08: grattis på födelsedagen!
    Qozze: superbra kämpat med all träning! Imponerande!

Har suttit djupt inne i "hemside-djungeln" ikväll. Arbetet med att utforma en hemsida har börjat! Det var ju asroligt!! Var meningen att sambon skulle göra detta men jag kunde inte låta bli att börja samla in material (layout, text och foton).

• Gotland-08

~vinterbrud~: Vad spännande, ser fram emot resultatet! och Tack!

• Qozze

~vinterbrud~: Tack så mycket!
    Hoppas ni lägger ut hemsidan sedan så man får kika *nyfiken*. Ska försöka sparka lite på m2b angående vår hemsida. Han hade visst en massa ideer.

Angående löften föresten: Pratade med m2b härom kvällen och han var helt med på att vi skulle säga våra löften själv (alltså ej efter förrättaren). Men att hitta på egna som hålls hemliga för den andra var han inte helt med på. Han skulle dock fundera på saken.

• Gotland-08

Qozze, spännande! Jag kommer nog behöva hjälp längre fram att utforma orden ... Ser scenen från Vänner framför mig!

• c_t

Q
    jag vet, jag är hopplös hahaha
    Min m2b sa samma sak igår (han har inte sett klänningen men vet att jag köpt en)
    Idag ska jag leta päls.

• ~vinterbrud~

Borde också springa runt på stan och kolla lite pälsar/kappor, socm c_t. Men det känns lite avigt att göra mitt i högsommaren. Sen är jag ju himla sugen på Aspera-kappa (köpa begnagnat). Åh så fina de ser ut att vara.

Nu kan jag förresten även lägga till följande på "fixat-listan":
    Tärna
    Bestman
    Toastmaster
    Alla våra tilltänkta "kandidater" har tackat ja!

Klänningsfråga:
    tänkte någon av satsa på att köpa klänning på brudklännings-rean i sept/oktober?

• c_t

Ebay säger jag bara! Har hittat min drömjacka där för 340:- *glad*

• Gotland-08

Grattis c_t! Finns det någon bild som man som nyfiken kan få titta på

Börjar bli klar med min kappa. Ska sy en stund nu så till kvällen kanske...

Svar på tråden Januari-Februari 2008