Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Vi funderar på Sydafrika! Ska kolla upp lite priser, boende och om det är en bra säsong!
Vad har ni funderat på?
Vi ska åka till Aspen Colorado och åka bräda och sen kommer vi att spendera 2 veckor i thailand
Bröllopsresan bestämt, bokat (och t.o.m delvis betald). Vi åker 2 veckor till Maldiverna!
maldiverna känns som ett riktig underbart smekmånadsställe!
Maldiverna tror jag är hur bra ställe som helst!
Nu sitter jag och sixsackar kanterna till kappan... Det här är ju bara för roligt...
Längtar verkligen till Maldiverna - ser så sagolikt vackert ut på bilderna.
Gotland-08: jag har varit i Sydafrika och kan mycket varmt rekommendera Kapstaden. Helt fantastiskt ställe! Har en hel del tips om du vill ha det. Ni kan lätt kombinera Kapstaden med safari i tex Krugerparken, eller med 1 vecka i Mauritius (billig och enkelt att flyga däremellan).
Ja...vad funderar vi på.... massor som sagt. Jag arbetar som flygvärdinna och har rest väldigt mycket genom jobbet och vill helst åka någonstans som jag inte förknippar med jobb och dessutom har varit väldigt mycket...hrmm...i-landsproblem kan man väl säga kanske!
New York-men det känns för kallt....
Sydafrika
Mautizius
Malaysia
Dubai...även om jag varit där mycket...meeeeen det är FANTASTISKT!!
Några andra förslag mer än de ovan nämnda + era resmål såklart???
Fyller på med några fler förslag (varma länder i jan/feb):
* Västindien (ABC-öarna)
* Hawaii
* Franska Polynesien
* Fiji
* Cook-öarna
* Brasilien (och övriga Sydamerika)
~vinterbrud~: Det är något sånt som vi har tänkt oss Kapstaden, safari eller Mauritius. Tar gärna emot tips! När var du där och vad hittade du på? Hur var vädret?
Bzz
Vi tyckte också att NY skulle ha varit perfekt, men att pulsa runt i snöstorm i en storstad kändes inte helt kul. Singapore är annars en favvo med Kuala Lumpur, helt magiskt vackert och ändå storstadspuls