Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Nej, större fantasi hade jag inte just då...
sitter på maggie sotteros hemsida och suktar trots att jag redan beställt klänning
c_t: Med träningen går det rätt så bra. Tyvärr är det sommarschema på F&S nu så det är mycket färre pass än vanligt och jag har ganska svårt att hitta pass som passar med jobb och övrigt privatliv. Men det går ändå bra. Hade invägning och inmätning i söndags och det går fortsatt åt rätt håll. Har nu gått ner 8 kg och en hel drös med cm överallt på kroppen. Som mest syns det runt midjan där jag har minskat totalt 12 cm (!) Extra roligt att de på jobbet nu har börjat kommentera att jag har blivit så "smal", man blir ju lite peppad då. Mitt mål är att gå ner ytterligare 5 kg till bröllopet men exakta vikten är inte helt viktig, snarare är det hur kroppen ser ut. Vill att resterna av magen ska väck med innan jag är nöjd. Kommer numera i storlek 40-42 på byxor och när det var som värst var det 46 som gällde *pinsamt*. Om jag slutar som 38-40 är jag nöjd.
Mitt nick Qozze är faktiskt en nostalgitripp. Vi hade en alldeles fantastisk jycke som hette Qosmos. Han var världens coolaste hund (satt ofta i fönster/balkong och bara tittade på världen - som i sitt eget lilla kosmos). Tyvärr fick vi ta bort honom eftersom han blev obotligt sjuk. Hur som helst så är Qozze ett smeknamn som jag brukade kalla den hunden. Tyckte att det var lite ovanligt så det fick bli mitt nick.
Vad duktig du är!! Jättebra kämpat!
Jag har äntligen kommit igång med träningen till något riktigt regelbundet vilket både syns och känns men petar fortfarande i mig för mycket sötsaker.
BRA JOBBAT Qozze! Jisses det är så bra kämpat! 12 cm i midjan... är imponerad!
Tack, vad snälla ni är!! Det känns jättekul att så sakteliga få tillbaka "min kropp". Och speciellt som jag har gjort det utan att svälta mig själv. Bara mer motion och nyttigare mat!
Det är det som är mest imponerande...mirakelkurer är inte jobbigt eller svårt men att hitta en stil som håller ilängden...jag är imponerad!
Vad konstig min länk är...de sista två, tre inläggen kommer upp senare... samma sak hände för ett par dagar sen... kan det vara när vi skriver så tätt!
Kan vara bra att veta om man funderar på varför ingen svarar när man ställer frågor. Ditt svar Qozze kom först nu! Kul nickförklaring dock, tack nu vet jag
c_t: Vad gör du på maggie sotteros hemsida föresten. Hade inte du två klänningar redan?
Gotland: Tack igen! Svältkurer och pulverdieter är verkligen inget för mig. Jag vill ju kunna leva också. Tänkte att det ju måste gå att hålla en livsstil som tillåter en att äta gott/onyttigt ibland om man bara sköter sig största delen av tiden. Dessutom börjar jag vara så van vid att äta sallad till maten (kör enligt principen "tallriksmodellen") att jag saknar den om den inte finns.