Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Ja - ni MÅSTE visa bilder på era jackor/kappor! Vore kul att få lite inspiration. Och vad SNABBT jobbat och att du snart är klar med kappan, Gotland-08. Otroligt!
Jag har aldrig handlat på ebay - kan jag få lite tips hur man ska "leta fram" jackor och kappor? (kanske är en dum fråga...?)
Vinterbrud
Skriv in i sökfältet vad du letar efter, sen om du hittar något, kolla omdöme på säljaren och om han skickar worldwide.
Jag betalar alltid via paypal.
c_t: SUPERSNYGG! Såg fuskpäls som påminde mycket om din jackas...tänkte om du skulle göra en muff till. En muff kan ALLA sy Annars gör jag det åt dig
Vinterbrud: Ska absolut lägga ut bilder och det tar inte så lång tid att sy, trots att jag den här gången var så noga att jag gjorde den i lakansväv först. Nåja vi får se hur den blir och vad ni tycker om den.
G-08
Jag har lagt bud på den så jag hoppas att ingen annan vill ha den. En muff kan inte alls alla sy! Jag kan sy i knappar däremot
Jag hoppas att den är lika fin i verkligheten och att det är lätt att hitta matchande fuskpäls till muffen som DU ska sy
c_t: absolut! Ska hålla tummarna
Jag kan laga cykeldäck och montera gasolgrillar hehehe
c_t, den där var verkligen kanonsnygg!!! Och vilket bra pris!
~vinterbrud~ - jag funderade just på det häromdagen, när resan var. Vet du mera detaljer? Är det alltid då på alla ställen? Om det är då så ska jag absolut vara med och redo då! :)
(ha ha ha)
_golden_; jag var tvungen att läsa ditt inlägg till mig 5ggr. Du menar REAN, inte "resan" väl? Har nyss diskuterad Sydafrika-resa så jag blev förvirrad
Jag har hört att det rea på brudklänningar i slutet av sept-okt (ca 20-50%), men mer än så vet jag inte (dvs vilka butiker och vilka modeller eller storlekar man kan hitta). Vore dock intressant att få veta mer.
Nu fattar jag också...rean! Tänkte att det var något mellan er som jag inte fattade