• lottis84

Maj 2008

Hej!
    Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
    Hur långt har ni kommit i er planering?

• Svar på tråden Maj 2008
  • Visa08

Barbabruden

Förresten har jag även hittat en glad-amatör som ska fota under resten av bröllopet. Hon gör det mot att hon får använda våra bilder. Vi får alla bilder som gon tar.

Bra tycker jag!

• lottis84

Tycker inte heller att vi behöver dela upp, tycker det bara är kul att läsa hur det går för alla som har siktat in sig på maj månad!

0205 skrev 2007-09-19 13:08:56 följande:
    Jag tycker inte vi behöver dela upp Man kan ju skapa en till tråd isåfall, behöver inte dela på denna för det
  • Champis_Sanna

Jag som inte bor där någon annan bor (Kholm) vill hellre veta hur det går för alla andra också. Man gillar er ju alla

• Majjsan74

Oj, fotografering... Det kanske man skulle ha också
    Tur att sambon friade så långt i förväg, annars skulle vi nog inte hinna få ordning på allt

• Samos07

En vän till mig som är grym på att fota och har en helt unik stil kommer att fota oss. Jag är så glad att hon tackade ja. Ngn ersättning har vi inte hunnit prata om än.. men vi får la komma på ngt. Har ni några förslag?
    Själv fotade jag en av mina vänners bröllop förra sommaren och fick ett armband som tack. Det har jag fortfarande på mig =D

• Peters Fridelina

Oj, här går det minsann undan. Jag vill vara kvar med alla er goa brudar. Jag bor i Malmö och det känns minsann som om jag är den enda i södra Sverige som gifter mig i maj... Inte så trångt på vägarna. ;)

Jag har börjat maila en fotograf men nu sist svarade hon mig inte och det är flera dagar sedan jag mailade. Jag tror nog jag kan vara lite besvärlig och gnällig, men hon kan väl svara. Jag gillar verkligen det jag sett av det hon gjort. Har någon något tips om bra fotografer i Malmö-Lund så tar jag gärna tips.

• 0205

Ang. fotografering så har vi en del vänner som är fotografer.
    Vi ska be en som tar "klassiska foton" att fota oss och sen har vi även redan bett en vän som tar mer personliga bilder med en rätt unik känsla att även hon ska fota, så får vi två typer av foton ^^
    Hon vi redan bett får en symbolisk summa på 500 kr, men hade man betalat henne "på riktigt" så hade det varit flera tusen.

Den andra vännen har vi inte frågat en så ingen aning om priset men tror det blir en symbolisk summa där med.

Sen på festen har vi en vän som pluggar foto som ska ta foton.

• Champis_Sanna

VI har en vän som är fotograf och som kommer var med från morgon tills vi åker från festen. Känns toppen!

• JhS2008

Ja, alltså jag vill helt klart att denna majtråd ska vara kvar! Funderade mest ifall det var så att någon hade svårt att hänga med (vi blir ju bara fler och fler), men som jag tidigare skrivit, det är kul med en majtråd och jag vill ju se hur det går för alla

Vår fotograf är en kompis till min vän. Hon ska vara med från en timme (kanske mer) innan vigseln, under själva vigselceremonin och till kyrktrappan (och eventuellt en stund därefter).

Lite nyfiken på hur många av er ska ha tärnor, marshalker, näbbar hur många, och vilka kommer det i så fall vara?

• JhS2008

Ett förslag är ju att man kan skapa fler trådar (inte överge denna), för de som vill planera fikor eller längta efter samma dag

För mig spelar det ingen roll alls, jag är inne här så pass ofta så jag hänger med (beroende?)

Svar på tråden Maj 2008