Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Den me lövet var fint likaså det svarta kortet med hjärtan. Vad har ni för färgtema (om ni har färgtema och har valt)?
Jadu, det är ju bla det som är så svårt.. Vi har väl egentligen inte bestämt ngt färgtema än. Jag vill nog att brudbuketten ska gå i lila, blått och vitt. Det var därför jag satte på ett lila blad/ löv tex. Men tycker det känns svårt med färgtemat.
Har ni bestämt ngt?
Samos07: Jättefina kort du har gjort. Jag fastande för kortet med champangglasen, men även kortet Vi gifter oss med brudparet var väldigt fint. Lycka till med ert val!
Hej alla maj-brudpar!
Jag och min blivande skall också gifta oss den 24:e maj 2008. Vad festligt att så många valt samma datum.
Finns det någon som planerar bröllop av er i Uppsala-trakten?
/Elin
Samos07: Jag tycker du är jätteduktig. Vilka fina idéer. Jag gillade bild nr 6, det med brudparet, och bild nr 7, det svarta, bäst.
Starchick; Tänk att få drömuppgiften att gå UPP i vikt. Den utmaningen hade jag tagit direkt. Jag vet nog vad jag vill ha för klänningsmodell, men den finns inte. Är begåvad med ganska stor byst (åh, så fina ord jag svänger mig med ;) ) så jag måste ha axelband (så inte klänningen trillar av) och gärna V-ringat. Klänningen du tittat på är jättefin, Samos07.
Peters Fridelina skrev 2007-09-16 11:52:53 följande:
Fru Hennerdal & Peters Fridelina: Om det är viktnedgång och motivation som ni behöver finns det ju en utmärkt tråd för er =) www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2485396.html
Kom in och hälsa på!
Fru Hennerdal: Jag vill jättegärna se den klänningen som du ska ha!!!
Samos07; nu ses vi på länken du la in. Vad duktig du är. Jag måste sätta igång.
Fru Hennerdal: Om du och jag peppar varandra här emellanåt i vår lilla grupp för inbördes beundran ;) så får vi tips och motivation på den andra tråden också.
samos
Jätte fina! Vad duktig du är
Tyckte speciellt om det med tre hjärtan, det med lövet o det kortet som var efter det med lövet.
Samos O7: vad ambitiös du är :) Jättefina kort - jag gillade lövet bäst!