• lottis84

Maj 2008

Hej!
    Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
    Hur långt har ni kommit i er planering?

• Svar på tråden Maj 2008
  • Majjsan74

Jag skall kolla på klänningar nästa helg! Sen gäller det bara att komma i den i vår också... Går alltid upp på vintern och ner på sommaren. Men det är ju en bra "viktmotivation" under vintern!

• Fru Hennerdal

Oj, här har det hänt mycket på Bröllopstorget sedan jag var här sist!

Jag skrev under denna månad för längesedan, känns det nu, och under ett annat nick.

Nu har vi börjat ta upp planeringen igen efter att den fått ligga och vila en stund.

Vi gifter oss den 31:a Maj 2008, utanför Örebro. Längtar såå, men börjar redan nu känna mig stressad över en massa deltaljer. Vilken catering, kommer jag att hinna gå ner i vikt, vilka kommer osv?

Jag är dock så lyckligt lottad att min kära storasyster ger oss bröllopsnatten i present, på hennes mors lilla charmiga hotell. Känns toppen! En sak mindre att tänka på.

• starchick

Fru Hennerdal: Då gifter vi oss på samma dag

• Peters Fridelina

Fru Hennerdal och Starchick: Då är vi tre!!!
    Jag har tittat på klänning någon gång, men inte
    hittat den jag vill ha. Och just nu är jag rundare
    i hörnen än någonsin tidigare. Man tycker att ett
    bröllop borde motivera en, men jag HITTAR INTE motivationen!!!
    Hjälp!
    Vi har en guldsmed som vi beställde våra förlovningsringar
    hos, designade dem själv. Eller iallafall, speciella detaljer som vi ville ha. Vi ska gå till honom senare i höst och designa vigselringen. Vi vet ungefär vad vi vill ha. Lääängtar!

• starchick

Kul, alla andra här inne gifter sig ju den 24
    Min klänning är köpt, den var något stor över bysten men det går ju att lägga in, dock har jag planer på att gå ner 3-5 kg(semesterkilona)...så hoppas den går att lägga in mer. men kunde inte ta nån annan klänning, jag var fast för denna! I västa fall får jag väl äta upp mej innan haha....Ska kolla på ringar snart....vill ha n i vitguld med endast 1 sten...men hittar inga till rimligt pris...nån som har tips? Ca 3-4000 hade jag tänkt att lägga....

• Samos07

Hejsan Allihop!
    Nu har jag gjort ett flera kort som ev skulle kunna funka som inbjudningskort, men jag vill gärna höra era åsikter också. Vad tycker ni? Skulle ni vilja ha hem ngt av dem i brevlådan eller ska jag helt tänka om?
    Jag har försökt lägga upp dem i mitt galleri, men inte lyckats få ut alla. Men titta gärna in och kom med tankar och åsikter =)

Tack!

• JhS2008

Jättefina kort, alla var fina!
    Funderar också smått på designen av mina kort.. det är svårt, men jätteroligt!

Samos07 skrev 2007-09-16 14:15:11 följande:
    Hejsan Allihop!Nu har jag gjort ett flera kort som ev skulle kunna funka som inbjudningskort, men jag vill gärna höra era åsikter också. Vad tycker ni? Skulle ni vilja ha hem ngt av dem i brevlådan eller ska jag helt tänka om?Jag har försökt lägga upp dem i mitt galleri, men inte lyckats få ut alla. Men titta gärna in och kom med tankar och åsikter =)Tack!
  • Samos07

Tack, roligt att du tyckte om dem. Var det ngt av dem som du föredrog mer än de övriga? Jag måste ju välja ett =)

Svar på tråden Maj 2008