Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Håller med!
Lövet var fint!
Välkommen hit, bra datum du valt
Skriv in dig på listan.
Kommit långt med planerna?
OJojoj.... Tack 0205, tittierik, barbabruden och petersfridelina!!! Vad glad jag blir att ni tittade in och tyckte om mina kort =D Jag trodde inte att det skulle kännas så här svårt att bestämma sig för en stil och utformning, men nu känns det dock som att jag börjar närma mig iaf =)
Är det ngn mer än jag som gör dem själv?
Klart! Vi gör våra själv. Min m2b håller helt i den biten. Han älskar design osv. Vilken design har du bestämt dig för?
Jasåå, vad spännande! Du lägger väl ut bilder så att vi också får se??
Jag tror att vi lutar åt kortet med texten "vi gifter oss" och sen två hjärtan. Men jag kan ha så svårt att bestämma mig så man vet aldrig om jag ångrar mig i sista sekunden *S*
Så fort min älskling har lekt färdigt med designen så lägger jag ut dem. (Man får bara hoppas att det blir innan OSA ska vara anmält.) ;)
Vad ska ni ha för färgtema allihopa? Jag ska ha svart,vitt och rött =)
Sen undrar jag vad ni tycker om min klänning, som ni kan se på denna länken =) www.edenbridals.com/2169-p-435.html
Den var fin ^^
Vårat färgtema är brunt/svart/guld
Samos: Jag tror att vi ska göra våra kort själva, eller ja med hjälp av svägerskan.
Starchick: Vi ska ha färgtema lila (syrenlila). Tyvärr fick inte jag fram bilden på din klänning och kan därför inte kommentera den.
Idag ska min blivande man ÄNTLIGEN ringa till en av lokalerna som vi funderar på att ha festen i. Om vi kan bestämma oss för lokal så känns det som en stor bit är på plats.
Ha en bra dag allihopa!
Hej, här är en till 24 maj! 408 inlägg i debatten redan, jag får väl medge mig som sen i reaktionerna...
Vigsel i Täby kyrka och fest på närliggande Nygårds värdshus är bokat! Klänning har jag köpt, men den är för stor så jag måste sy in den också.