Maj 2008
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Är här någon mer som ska gifta sig i maj 2008?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Ja så måste det ha varit :). Satt hur länge som helst i kö, helt ofattbart att dom måste "släppa datumen", låter som en biljettkö till en konsert eller nåt :)
Vi kommer nog ha festen på Hönshuset i Karby Gård, vi ska inte ha så många gäster och ingen sittande middag, så det passar oss bäst.
Ojoj, vad det skrivs.. man hinner inte med När vi blir föööör många kanske vi får dela upp maj till de olika bröllopsdagarna..
Funderar för fullt på hur mina inbjudnngskort ska se ut, hur många av er var klara med inbjudningskorten?
Vi kan ju dela upp (om det nu behövs) utifrån vart man bor? så kan man anordna fikor o så trevligt o träffas o snacka bröllop o få lite inspiration!
Jag tror redan att vi har en Linköpingstråd.. vore samtidigt kul att prata med personer som längtar efter samma dag (och se hur det går med planering och så)
Det kvittar för mig, nu är vi ju så pass många så att vi faktiskt kan ha en majtråd (även om man får läsa ifatt lite)
så pass "få" ska det stå
Fats om vi ska dela upp efter hur vi bor så får ju inte jag vara med för vem förutom jag bor i herrljunga haha....då får jag hänga med göteborgarna då
Jag tycker inte vi behöver dela upp Man kan ju skapa en till tråd isåfall, behöver inte dela på denna för det
Vi har precis idag bokat vår fotograf...såååååå skööönt! Tyckte det var supersvårt och dyrt ;)
Annars håller jag på med lite pyssel, inbjudningskort, favoraskar som ska fixas och så :)
Dessutom tänkte jag fråga om lite råd :)
Min sambos släkt har ett släktvapen på hans mammas sida. Jag är ju helt såld på historia, medeltid m.m. så vi ska ha lite sagotema på vårt bröllop. Jag håller på att fixa ett monogram med det vapnet till tex inbjudningskort och favoraskar. Tror ni att folk kan missuppfatta detta som snobbigt? Jag vill ju bara "förstärka" sagotemat?
Tacksam för svar och andra ideer på hur man kan få in sagotemat under resten av festen! :D
STarchick-jag är Boråsare men är i Götet mycket så jag hänger med Göteborgarna
Visa08- Det verkar ju hur cool som helst! Hade oxå velat ha ett sånt men får nöja mig med simpelt monogram. Kör på, Inte alls snobbigt!
Vad fick ni betala för fotoghrafen förresten?
Vi har bokat 1 timmes fotografering som kommer att ske vid vår festlokal innan bröllopet. Det ingår album med bilder, CD med ca 250 bilder (låupplösta, antar jag) som vi får behålla och 30 tackkort. 5 800:-