Mars-April 2008
Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!
Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!
Fru Cinderella
TACK!
080315
Känner igen mig i fenomenet...sitter alldeles för mycket framför datorn! Kommer säkerligen att få äta upp det...plötsligt finns det en miljon grejer som ska göras och alldeles för lite tid eftersom man använt av sig "det hinner jag senare"-devisen.
Jag kan bara hålla med om att även jag sitter för mycket framför datan..
Nu är det så kul ju när det blev liiite mer fart på tråden
Hejhej!
Vi gifter oss 12 april i Vreta Kloster och det känns som att det är hur mycket som helst att göra! Min brors flickvän ska sy min klänning men jag hittar inget tyg som jag vill ha och min blivande och jag har lite olika åsikter om hur den ska se ut.. Det enda vi har bokat är kyrka och festlokal, måste bestämma hur vi ska göra med mat och fotograf och allt annat.. Tiden går så himla fort! Som det ser ut just nu är det bara familjerna som blir bjudna, jag tror att vi kom fram till att det blir 22 stycken.
Nästa helg är det i alla fall bröllopsmässa här i Linköping, så jag hoppas att vi får lite inspiration där!
Ok nu till en fråga..
Vi har suttit hemma och skissat på ett emblem typ som man förr hade på örngötten ni vet då var det initialer..
Men vi skulle vilja ha det där första bokstaven i våra namn flätas ihop, ungefär så som MrsFellerA har i sin lilla bild..och vi skulle vilja ha sådana tex på sängkläder och kanske en mindre skylt med vårt bröllopsdatum på som vi ska sätta på en "park"bänk vi skall i i trädgården, turturduvornas bänk ..
Vet ni nåt företag som gör sånt?
ÅÅ hittat sånt jag letade efter..men kom gärna med tips...
Monogram var ordet jag letade efter..
Kolla in denna sida:
www.monogramsidan.se/cgi-bin/homepage/sw/Om
Eller om du nu vill till startsidan...
www.monogramsidan.se