Mars-April 2008
Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!
Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!
Fel adress..
natalieojohnny.weddingannouncer.com
Bilder finns i fotoalbummet o klicka på inbjudan så den kommer upp i ett nytt fönster då ser man hjärtat mycket tydligare..
Här flyter det på rätt bra! Den här veckan är detta fixat: bokat min drömfrisör, köpt billiga begagnade skor som passade för 100kr här på sajten, kommit närmare när det gäller efternamnet (har tänkt ta min farmors flicknamn) och idag lyckades vi faktiskt inhandla kläder till blivande mannen! Vi köpte en fin ivory-väst och plastrong för 800kr som han ska under sin svarta fina kostym. Han blev sååå stilig och det passade vår budget perfekt.
Vi kollade även ringar och jag blev superkär i en för 7700kr. Vår budget ligger på ca 10000 så det känns bra, ska kolla runt lite mer förstås.
Vår bröllopsbudget (förutom ring och resa) ligger på 60 000kr för ca 70 personer, så det gäller att hålla igen på bästa sätt på allt. Än så länge ligger vi bra till på samtliga poster!
Inbjudan är faktiskt redan utskickad. Väldigt tidigt, vi vet, men vi hade redan berättat för alla så vi kunde lika gärna skicka ut dem så de kan planera in det. Vi gjorde egna billiga inbjudningkort med en bild på oss själva i trycket. Skrev ut på fint papper, det blev hur bra som helst och så gott som gratis förutom porto.
Hallå, hoppar in här om manfår!
Vi ska gifta oss den 26 April 2008, flyttade datumet från 26 januari. Min blivande var lite stressad då vi börja planera för 1½ vecka sen o ville spara mer pengar, så, nu blev det detta datum istället.
Nataluskan
Åhhh va fint hjärta, gillar det skarpt! Brunt är också himla snyggt på inbjudningar.
Mica o Krille
Bra idé att skjuta på det tycker jag... Man vill ju inte behöva stressa ihjäl sig!
Troll-P: Tackar för detta!
Men våra inbjudningar är vinröda och beige, men det kanske syns dåligt
Vårt hjärta hittade min sambo i nåt typsnitt på jobbet, inte Word, tror det var Indesign el dyl...
Nu börjar det formas ett shema på när var och vilka vi skall träffa när vi är på nästa fixarresa, prov frisyr och prov make up är bokad
Nataluskan
Haha, man ser det man vill se och just nu är jag inne på att brunt är jättefint... Faktum är att våra inbjudningar med stor sannolikhet också blir beige och någon nyans av mörkrött! Fast jag måste ju bestämma mig först... Eller jag menar VI måste besluta vad vi ska ha...
Våra inbj kort kommer också vara vinröda.
Vinrött och beige är jättefint ihop, så jag kan bara rekommendera detta!
Allt är fint det beror ju på vad man vill ha..Limegrönt gillar jag också just nu
Såg en bild på en tårta som var brun och så var det turkosa sockerblommor på såååå snygg och sofistikerad!