• MrsFellerA

Mars-April 2008

Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!

• Svar på tråden Mars-April 2008
  • Nataluskan

Tack har kollat där men dom hade inte det som jag var ute efter..men där på Ottilia hade dom det jag var ute efter
    Vilka fina sängkläder...

• MrsFellerA

De var verkligen jättefina! Känns verkligen superlyxigt att ha med handbroderade monogram. Särskilt nu när allting massproduceras...

• Nataluskan

Precis, tänkte att det kunde man ju önska sig då. Ingen aning om vad det kostar..än iallafall har mailat och frågat..

Vi funderar verkligen påvad vi ska önska oss..svårt o jobbigt..

• MrsFellerA

Det fanns ju en prislista att ladda hem! Eller är du ute efter något egengjort?

• Nataluskan

Jag fick inte upp den på jobbdatan måste kolla nu när jag är hemma
    Nej tyvärr har jag inget eget material vill ha nytt

• Nataluskan

Attans vad dyrt, men det är väl ijuförsig inte upp till mig att avgöra det ska väl köparen avgöra..
    Tur att jag var inne på bomullstyg
    Om jag får som jag vill så närmar det sig 4000kr...

• Nataluskan

Idag kom min väska som jag ska ha på bröllopet, köpt den från Assesora, Fancy Hands..
    En beige satin historia

• kärfästmö

Hej alla mars-aprilare, är vi bara fyra?

Det känns rätt bra att det inte är så poppis, skulle vara mer stressad om jag gifte mig i augusti med tanke på hur lite jag har bokat.

Miss (snart mrs) A Funderar också på grönt brunt tema = vår!

(det gäller ju att börja med väsentligheterna...)

• 080315

Jag börjar fundera lite på min klädsel. Jag hade tänkt ha en väldigt enkel brudklänning med smala axelband och ganska urringad både fram och bak. antar att jag även måste ha någonting ovanpå om jag inte ska frysa ihjäl, typ sjal eller bolero eller nåt sånt. Sen funderar jag på vad jag ska ha på fötterna också. Vanliga brudskor tänkte jag väl egentligen, men det kanske inte är väder för det i mitten på mars. Vad ska ni ha?

Antar att det inte är ett bekymmer om man ska gifta sig i Thailand ...

• MrsFellerA

Nej...några problem med kylan får vi nog inte...snarare tvärtom. Oroar mig istället lite för att det kan bli lite väl varmt i klänningen. Tur dock att vi ska gifta oss på kvällen, så åtminstone inte under den hetaste tiden på dagen.

Vad gäller skor vet vi inte än om vi kommer att behöva några, men jag har köpt ett par jättesöta enkla slip-in sandaler utifall att...på sommarrean för 69:-!

Svar på tråden Mars-April 2008