Mars-April 2008
Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!
Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!
L2K: kommer på mailen senare ikväll
Chokladprovning, vinprov, wiskeyprov finns på systembolaget bla..
Åh, Nataluskan, det låter fantastiskt! Jag vill jättegärna se bilder: brollop2008@yahoo.com fast jag vet inte om jag borde få se dem med tanke på hur dålig jag varit på att skriva på sista tiden
Men nu är jag tillbaka, i alla fall i en dag eller två. Har så fruktansvärt mycket att göra på jobbet just nu så det är dåligt med tid till annat.
I alla fall så har vi testgjort några inbjudningskort men jag är inte nöjd än. Så nu har vi köpt hem lite andra papper och ska testa igen. Korten ska vara färdiga om 3 veckor så det ska bli sjukt spännande att se hur det går med tanke på hur mycket jag har att göra...
Min kille har i alla fall köpt världens snyggaste kostym och skor till det, nu kvarstår bara väst och en pastrong. Mkt spännande. Sjukt orättvist att jag letade klänning på ett flertal olika ställen och sen fick bestämma mig för att sy upp för jag hade sånna problem och så går killen in i två olika affärer och har en kostym med sig hem... :-S
Angående presenter... det finns så mycket jag vill ha att jag har problem att begränsa mig, hihi, vilket angenämt problem! Men tips är ju som någon sagt tidigare fina sängkläder, en spahelg, eller riktigt fina champagneglas (ex Orrefors Efva Attlingkollektion).
Ni har mail!
Tack!
Det kommer ju bli mer hår i den på bröllopsdagen för jag har klippförbud tills dess
Nedrans jobbigt då.
Du får krya på dig!
Det finns ju alltid löshår
Jag har massor med hår, tjockt och mycket lockar, frisören har lyrisk, eftersom det krullade sig så lätt
Provningar och sällskapsspel hamnar på listan!! Champagneglas och presentkort på vår mini-smekmånad finns redan med. Ska även önska presentkort på upplevelser (fast min sambo är livrädd för att vi ska få ballongflygning... )
Grill är bra, "tyvärr" har vi redan en som är kalasbra
NATALUSKAN, kan du inte skicka till mig igen, det kom inte fram. Det var ett litet mellanslag med som ska bort (för att slippa porriga mail) puxiluring @hotmail.com
Får se om det kommer fram nu då..
Jag har skickat igen...