• MrsFellerA

Mars-April 2008

Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!

• Svar på tråden Mars-April 2008
  • L2K

Miss (snart mrs) A - magsjukan gav med sig när jag slutade med godis och mjölk.

Idag har jag hämtat mina inbjudningskort! Dom är så fina!!!!! Är supernöjd. Nu ska vi bara få iväg dom.

• brud080419

nataluskan: hade inte fått nåt mail har du lust att pröva igen? fast jag inboxar dig en annan adress...

• Nataluskan

brud070419: Nu då?
    Hotmail kan vara lite kinkiga om bilder är stora, men ändå länge har jag inte fått tillbaka nåt mail iallafall..
    Hoppas det gått fram.

• brud080419

Nu gick det bättre! Tack!

Jättefin frisyr! Det är nåt sånt jag drömmer om, men med mitt spikraka hår så vet jag inte.. Fast jag är också i valet o kvalet om jag ska ha långt hår, eller klippa mig och ha rätt kort hår, kan bli fint det också..

• Nataluskan

Jag behöver er hjälp..
    Våra fotograf skall göra en dvdpresentation av alla bilder de tar på hela vår dag och lite emellan så ska det komma en dikt eller vers el fras och så ska det vara musik, så det blir som en film.
    Har ni fina dikter eller favvo kärlekslåtar eller bara fina låtar.
    Vi har redan bestämt att in och utgångsmusiken skall vara med, The trumpet Voluntry och Trumpet Tune, samt Annies song som en kompis till oss skall sjunga och Stings- Fields of Gold
    men vi söker fler förslag.

• 12april

Min blivande svärmor tyckte att det vore sååå trevligt om jag ville ha hennes slöja, men jag har bestämt mig för att ha tiara så att mitt fina hår syns.. Det ska vara lockat och hänga långt ner på ryggen med pärlor och kanske tygblommor.

Vi tänkte fråga kantorn om hon kan spela något som är inspirereat av sagan om ringen då hela vårt bröllop kommer att gå i fantasy-tema.

• Troll-P

Imorse var vi och lämnade inbjudningarna på posten....

• Nataluskan

Troll-P Hur kändes detta?
    Pirrigt?

• Troll-P

Faktiskt inte, men det beror nog på att vi pratat så mycket om att "på måndag..."

Hihi, sa till mannen att nu "måste" vi gifta oss - han bara log!

• Nataluskan

Kul! Har ert kommande bröllop vart hemligt då tills nu?

Svar på tråden Mars-April 2008