• MrsFellerA

Mars-April 2008

Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!

• Svar på tråden Mars-April 2008
  • Troll-P

Nej, inte det minsta hemligt. Men det blir ju jobbigare att avboka om man skickat ut 80 inbjudningar.

• Astriden

Hallojs,
    hittade Er & kände att det skulle va kul att joina
    Jag gifter mej 5 April i Göteborg

• Troll-P

Välkommen! Hur långt har ni kommit i era planer?

• Astriden

Tack

Vi är snart klara md inbjudningarna skom skall skickas ut direkt 2008. Andra trycksaker är på G.
    Lokal bokad, likaså möte med präst, fotograf, kikar på det sista med catering. Klänning beställd

Ni då?

• L2K

Tjoho!
    Här är en till som har postat inbjudningarna. I fredags hamnade dom på lådan i hällande regn. Till våra nära och köra som bor närmast tog jag och ungarna en prommis och stoppade direkt i deras lådor.
    Kan ju bara säga att jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem men det var det värt!!!!
    känns super verkligen!!!!

Vi har även varit och hämtat våra förlovningsingar! Känns jättebra. Vigselringen ska hämtas på måndag.

Lokalen är bokad, klänningen köpt men ska sys upp. Fracken ska kompleteras bara... Jag har underkläder klart. Fotograf bokad. Nästan alla kläder till ringbärarna är klara. Hittade såååå fina smokingkavajer på HM för 98.-/styck!!! Hindersprövningen hänger på kylskåpet.

Det som verkligen är kvar är skor till oss alla, bestämma maten och fixa barnvakt.

• Nataluskan

Här artar det sig också, restaurang bokad, fotograf också, frisör och make up fixad, mannens kläder, skor, bil, ringar, gästernas resa, vår bröllopsresa hmm kommer inte ihåg allt som är fixat bara det som inte är det

Kram

• Nataluskan

Jaha inte värsta aktiviteten här i veckan direkt.
    I veckan har jag vart runt med en kompis och provat body shapers och jag tror att det var länge sen jag skrattade så att tårarna rann, men när man står 2 st i ett trångt provrum med en body vid knäna så är det svårt att inte skratta

Nu är det en beställd från USA via internet eftersom jag inte kunde hitta exakt den jag ville ha eftersom jag letade efter en med lite ben...bra dock att ha provat ut storlek.

• DetOrdnarSig

Jag har gjort lite framsteg i veckan. Jag har kommit en bit på inbjudningarna och samlat in alla adresser. De ska ut i början-mitten av januari, så det känns under kontroll. Sedan har jag försökt komma vidare med catering-beslutet genom att få de som "leder" att bekräfta alla priser, så jag är säker på att jag fattat rätt. De har nog mycket att göra innan jul dock, så det gick inte så bra. Får ta det efter nyår. Sen tror jag att jag fattat ett beslut angående min hårfärg.

Svar på tråden Mars-April 2008