Mars-April 2008
Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!
Är det nu någon som hittar hit? Här kan vi som gifter oss tidigt på vårkanten (alternativ sent på vinterkanten beroende på vart man bor) snacka av oss och byta idéer och tankar!
Tack, nu fick jag båda mailen på en gång. Så det var nog bara vajsing på linjen.
Vad fina lockar du har Nataluskan! Kommer bli super!
Tack snälla Trool-P för komplimangen
Håller med, superfina lockar! Detta har du kanske redan skrivit men jag frågar igen, ska du ha slöja och hur ska den i så fall fästas?
Åh, så spännande att ha fått testa uppsättningen, är allt lite avundsjuk!
L2K, hoppas magsjukan ger med sig snart, det är så så trist att gå och vara sjuk och inte få något gjort!
Tackar tackar...ibland är det bra att vara självlockig
Nej jag skall inte ha nån slöja eller diadem däremot pärlor som man ser på ett av korten på håret, dessa gör frisören åt mig hon var lite pysslig sa hon så hon kunde gärna göra..
Gärna för mig då slipper jag jaga rätt på dem De ska inte vara vita heller eftersom klänningen är beige utan pärlorna skall vara lite mer cremefärgade.
Tycker du gör rätt i att inte ha slöja till den frisyren, det hade varit synd. Fint med pärlor!
Hur gör ni andra med slöja? Ska ni ha eller inte? Om ja, lång eller kort?
För tillfället lutar jag åt att inte ha slöja, till min mammas förskräckelse... Alternativet är att ha en väldigt lång slöja som man tar av efter vigseln. Det var super fint till klänningen.
Fast det är nog inte riktigt jag med slöja... Plus att man sparar en slant om man skippar slöjan.
Jag tänkte också så att det känns inte som jag med slöja dessutom så kommer jag ha som en tunika över klänning och den bildar släp och då blir det lite kaka på kaka med slöja, funderade på blommor dock men tror att det skulle se tjafsigt ut på mig så det blir pärlor istället.
Tänkte på det att när nu denna tråden går ut dvs den är ju bara öppen i 3 mån så den som startar upp den kanske kan lägga "listan" i trådstarten, det vore smidigt då ser vi lättare när det börjar närma sig för alla
Smart!
nataluskan: om du orkar får du gärna maila mig oxå, har varit iväg i helgen o inte varit inne o läst förrän idag.. lollolis @home.se (utan mellanslag) är min mail!
troll-p: jag kommer ha slöja, inte en hellång, utan typ halvvägs på ryggen. kommer troligtvis använda min kompis gamla för att spara in en slant..
önskelista, vi kommer dels önska oss bidrag t bröllopsresan samt bidrag till en digital systemkamera. Sen har vi konstaterat att vi har många olika glas i olika varianter, men bara få av varje, så vi kommer önska oss glas av alla de slag i en serie. Har också konstaterat att mkt av sånt vi haft ett tag börjar bli slitet o vanvårdat, som kastruller o stekpannor, så det står på önskelistan också. En bra korkskruv, fina grillbestick o plättlagg (när vi nu har fått barn.. ) står också på önskelistan. tavla, som nån nämnde har vi också pratat om att önska oss.
Hej Brud 080419 du borde ha mail nu...