Hannafia,
Åh vad kul!! Var hittade du den, och vad blev det? Bild tack!
Caflisch,
Du är så klart välkommen att snoka här så mycket du vill och ställa frågor!
Jag har tyvärr ingen koll på södra Dalarna....i alla fall inte söder om Borlänge....
Själv håller vi på och funderar över tårta, har träffat bagaren på Gullans bageri utanför Borlänge. Har så svårt att bestämma vad vi ska ha för stil på tårtan, jag är inte jätteförtjust i de traditionella varianterna....
Vi har även träffat fiolspelarna och bestämt in- och utmarscher, det blir "Brudmarsch till Per och Anna" in och "Trettondagsmarschen" ut. De spelade dem för oss på fiolerna, åh, det kommer bli sååå bra!!!
Har även bestämt solosånger till kyrkan, det blir "From this moment" av Shania Twain och "Du är allt" av Sonja Aldén.
Jag håller på att sy en cape till mig i fuskpäls, och en liten cape för m2b att ha över axlarna så får han också se lite mysig ut, i svart-grå fuskpäls. Köpte ju en liten jacka i fuskpäls, men jag var inte riktigt nöjd....den var lite för liten egentligen för mig. Ska nog försöka sälja den...
Har bokat tid för provuppsättning hos Zarris, det blir i början av februari. Håller på med festprogrammen, ska börja skriva korta presentationer om gästerna att pula in....
På torsdag ska vi till blomsteraffären och prata brudbukett, det ser jag verkligen fram emot, ska bli så kul!
*pust*