• Akvavit

Dalabrudar 2008, del 2

Helt plötsligt har det gått tre månader sen jag startade förra tråden!! Tiden går så fort ju...

Så här är de nya tråden för oss som gifter oss i Dalarna under 2008, välkomna hit!!

Länken till förra tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2477727.html

• Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 2
  • cesse

Vi ska träffa fotomas i morgon förm. Vi ska titta på priser och bilder ha tagit. Han verkar ha schysst priser av det vi sett hittils. Sen är hans bilder också fina naturligtvis!!

Återkommer!

• Pelika

Hej, såg att ni pratar fotografer... Vi anlitade Petra Rogström när vi gifte oss. Vi är sååååå nöjda med våra bilder! Dessutom är hon och hennes man så galet trevliga att man kunde slappna av när de fotade, det kändes liksom inte konstigt och krystat. Vi hade dock bara 1 timme porträttfoto ute och det betalade vi 1200:- för. Vi har fått alla bilderna på CD och så har vi beställt rätt många bilder, både stora och små, en förstoring med ram + tackkort och det gick på bara 6500:- Så jag tycker inte att hon är dyr.
    Ville bara dela med mej lite...
    Lycka till!

• Akvavit

Pelika,
    Fick ni bilderna högupplösta på CD? Eller fick dem i litet format som ni kan använda på webben och välja bilder från, men itne göra framkallningar?

• Mickesbrud

Vi har tur som har en i familjen som kan fota. Han kommer att fota i kyrkan och innan. Under middagen kommer han inte ha tid men det finns andra med bra kamror som kan ta foton då. Det bästa är ju att det inte kostar nåt att få bilderna :)

• Pelika

Akvavit:
    Vi har fått alla våra bilder på en CD som vi kan kopiera till vilka vi vill, men vi kan inte framkalla från den själv. Hänger du med?

• Akvavit

Pelika,
    Ja precis, då var det som jag trodde, dvs inte högupplösta bilder. Jag bara undrade om hon ändrat sig sen jag frågade, för då var det blankt nej på högupplösta bilder

• Pelika

Akvavit: och vad innebär högupplösta bilder då? Jag är inte så haj på sånt där... *pinsamt*

• cesse

Förra helgen träffade vi Fotomas, så vi har nu bokat honom.

Han kändes lagom seriös med massa ideér och tips. Dessutom så var han inte omöjlig på ngt sätt utan vill se till att vi får det vi vill ha och att det blir bra.Det var inte dyrt att köpa lös högupplösta bilder heller. Han kan dessutom tänka sig att fota på två olika platser utan extra kostnad.

Skönt att kunna bocka av en sak till!

• cesse

Akvavit, har du gjort provsminkning och provuppsättning? Hur gick det?

Funderade hur det går till, gör de en riktig uppsättning o sminkning?

• Hannafia

Hej!
    Någon som tänkt gå på bröllopsmässan på Haganäs imorgon???

Svar på tråden Dalabrudar 2008, del 2