som vanligt så hänger jag inte med i er takt härinne...jo, jag läser allt men att hinna m o skriva e det lite värre med då jag inte så ofta har barnfritid framför datorn.
dottern sover middag och vaknar snart, jag har passat på o städa o fixa o avslutar med lite BT
idag har vi tagit 3 månaders sprutor - i ena sprutan var det mot 2 sjukdomar o andra mot 4 st så nu e hon fullproppad m vaccin, hon får ju även mot hepatit då vi har släkt som vi besöker utomlands. Än så länge mår hon bra men jag räknar m feber ikväll så jag har förberett middagen redan nu så slipper jag stressa över den sen om hon e gnällig o bara vill bli buren.
Vi var tillbaka hos Barnläakren i tisdags och vi beslutade då att öka upp Zantacdosen, dvs full dos på kvällen o halvdos på morgonen för att få bästa effekt. hon har ju inte gått upp ngt bra sen sist men men vi tar det m en nypa salt - så länge hon är pigg o glad (vilket hon är 90% av sin vakna tid) så har vi inget att oroa oss för utan det e bara o köra på som vanligt i ngn månad till o se om det blir bättre eller sämre. förhoppningsvis så kommer hon öka liite i vikt per vecka och då går det iaf åt rätt håll - kan ni tänka er 3 månader gammal o kan ff ha strl 50 i bodys (!)...
Trevligt o träffas på brunchen förresten! kul att få ett ansikte på er alla, visst har vi galleriet men det är inte samma sak. det var mång aoliak ämnen som stöttes o blöttes, det tyngsta ämnet var nog ändå Tubbies besked samma dag - skickar en extra kram till dig och önskar dig lycka till m nästa försök!
nu ska jag läsa igen lite...