Barnkarusellen
hej hej alla
Var på bvc idag med Malte och allt såg fin fint ut. Följer sin kurva fast vikten hade avstannat lite och det var skönt. Har tyckt att den rasat iväg många gånger men nu har den kanske lugnat ner sig. ?????
Max har varit på dagis idag och det hade gått bra. Hörde inget mer om blöjpratet och det var skönt. Pratade med bvc om det idag och hon sa bara att jag skulle försöka strunta i fröknarnas kommentarer och köra på som vanligt hemma. Skönt att ventilera med bvc.
Att få sitt första barn ger många tankar, problem, funderingar med mera. Livet vänder oftast helt upp och ner.
Vid barn nr 2 har man vanan inne men för den del inte sagt att man kan och vet allt. I vårt fall är Malte tvärtemot Max och det ger ju lite funderingar det också, men visst har jag i tankarna hur Max var och försöker ändra på det som gick fel då nu.
Det jag tycker är jobbigast nu är att jag är så TRÖTT!!!!
Med första barnet kan man ju alltid sova när barnet gör det men det går ju inte nu med nr 2. (Om man har en Max)
Hade tänkt försöka sova nu när Max äntligen är på dagis igen, men igår var vi tvugna att handla och idag kom en kompis på besök och det kan man ju inte säga nej till.
Piggelin
Skicka gärna hit solen också för här HAGLAR det enormt mycket!!!!
Ingen vår alls i sikte.
Frejis
Hej!!!!
Kan inte jag få vila ögonen efter dig????????
Är så trött idag, liksom du, att jag hade nog kunnat stå upp och sova.