Hej...
Förstår precis ur du tänker ag amningen BS, jag håller med, så knäppt det är igentligen.
Har du provat ge henne äppeljuice ist för att amma på natten?
Kanske ska passa på nästa gång hon är sjuk/magsjuk, tänkte att Junior vill ju inte ens äta bröstet när han är risig, men man får i honom juice. Enligt BM så glömmer de bort bröstet efter ett par dagarn, så det kanske är skönt att höra
Hoppas maken din fick till det, han verkar iaf målinriktad!
MSW, trist....
Frullan och Lappis är iväg, satt o kollade biljetter till både GBG o Frankrike.... x2000 kostar en hel del de dagarna jag kolla på, fasen med för jag gillar inte det där intercity, tar så lång tid med. Ska se om jag kanske kan lura med mig maken till GBG...
Muggles, jag har sängplats i Kullavik, men det är väl i förorten va? Erbjuder du dig?
Det är släkten som har villor där, men jag vet ej hur det är med avstånd, de har sagt att de kör mig vart jag vill alt att jag kan deras bil, men jag hittar inte i GBG... vi får se hur det löser sig.
USCH jag är sååååå nervös att jag har blivit gravid!!!!!!
I natt hade jag ångest i 2 timmar och kunde inte tänka på något annat. Satans nästäppan, skrämmande, hoppas jag blivit allergisk mot pollen eller ngt. Sen har jag mått illa idag
Och jag drack inte ens vin i går
Vill verkligen ha en nr 2, men inte såååååååååå tätt inpå, jag är inte redo. Känns så hemskt att skriva så, men så är det, jag har till och med förbannat mig över att jag inte tog dagenefter piller och tänkt på abort och massa sjuka saker
HMMMMM man kanske ska vänta till jag vet... vill veta nu... Hoppas verkligen inte att jag lyckades, men på ett sätt så skulle det inte förvåna mig liksom. *hjälp*
Ja ja, tids nog....
I dag regnar det och Junior har fortfarande risig mage, har redan bytt 5 bajsblöjor sedan 04, suck, blöjkontot har gått upp den här veckan...
Någon som hade några symptom typ en vecka innan BIM innan ni plussade, jag hade ju inte ett ända förra gången, mer än nästäppa o irritation... och nu har jag ju inte ens fått mensen... så jag vet inte hur det ska kännas, men jag vet att något knas skedde med äggisarna förra helgen, det är jag bombis på, kände verkligen av det.
Nu ska jag inte nojja mig här, men som vi har sagt förr, så behöver man ju skriva av sig i tråden ibland...
kramar till er alla och hoppas ni har haft en skön helg så långt