Inlägg från: Sweetstreet63 |Visa alla inlägg
  • Sweetstreet63

Barnkarusellen

Å neeej Nenne och Frejis!!!!
    FAN vad skulle hon hitta er från Blåkulla för!!!!!!

*Kramar om*

Muggles,
    Jag ska köra arrayer igen, men just nu har jag fullt upp med att försöka komma underfund med vad som händer med mina celler. Arrrgh!!!!! Kliar mig i skallen och igår tyckte jag jobbet sög fett eftersom jag itne fick de resultat jag hoppats.
    J, det är mycket jobb just nu. Börjar känna mig stresad (redan!! ) över att man kommer att vara bort från jobbet i höst!
    Allt man vill hinna med innan slutet av juli. Himmel!!!!!

Jaja, försöker lugna ner mig med att livet intë går under även om man inte hinner med allt man skulle vilja....

Hm, tror att jag kommande m¨ånad kommer att satsa mycket och kanske jobba helger igen för att hinna lite mer. Men vi får se vad kroppen säger också. I helgen har jag varit så trött!!!!
    Men kasnke beror det på hektiskt tempo också?
    Jobb OCH Sverigebesök. Inte bästa kombinationen....

Men jag ska inte klaga.

• Sweetstreet63

Fast jag tänker en del på bråcklet också. Och det stör mig faktiskt! Jäkla kropp!

Vad ska den hålla på såhär för!!!???!!!??

Känns som jag går runt med Don Corleones kind i ljumsken!!!!!!!!! Väntar bara på att mufsan där nere ska börja snacka med Marlon Brandos hesa röst....

Och förresten insåg både maken och jag igår att om jag varit kille hade detta nog varit pungbråck!!!!!!
    Haha, stackars min man!!!!!!
    Han har en fru som har en halv Don Corleone i brallan. Som dessutom råkar vara ett pungbråck!!! Fast utan pung då såklart...
    En fru som dessutom lider av förstoppning.
    Och som var på uselt humör igår p g a jobbstress och utmattning....
    Ja det är tur att han fortfarande älskar mig... Än är undrens tid inte förbi....

Nä nu måste jag ta Don Corelone och springa till jobbet!
    Kram på er alla!

• Sweetstreet63

Oj Vickan!!!!
    Hoppas verklign det går bra!!!!
    Jag ahr en kompis som fick sitt första barn väldigt mycket för tidigt. Minns itne alls vilken vecka eller så men det var flera måander för tidigt iallafall. Hennes lilla son låg länge på prematuren och man visste inte riktigt hur det skulle gå, men det gick bra och idag är han ett par år gammal och mår prima!
    Vad jag förstått så är varenda dag värdefull när de är sådär små.

• Sweetstreet63

BS,
    jätecool film på Irirs!
    Håller med alla här inne att hon blivit så stor!!!!!!!
    Jättesöt också!

• Sweetstreet63

Telis,
    japp mitt bråck sitter som en smäck där nere!!!
    Hoppla hoo.

Du trro Tinga lagt ut en magbild i galleriet! Så om du vill kika på hennes tvillingmage så kan du kolla där!
    Fast det var ett tag sedan nu så den är säkert mycket större nu....

Min mage har satt igång att växa nu tycker jag.
    Och bebben verkar ha värsta aerobicspassen där inne ibland!

Fast jag är nog fortfarande mindre (magvis) än både Tinga och Victory.

• Sweetstreet63

MSW,
    jätteskönt att ditt värde var brs!
    Måste kännas fint.

Pirr,
    shit vad det är nära nu!!!!
    Men jag förstår att du blir lite "rastlös" av att bara gå hemma och vänta också. Hu, det skulle jag bli.
    Jättelycka till ifall man inte hinner säga det till dig innan det är dags.

Mugglan,
    jag har inte läst artikeln än, men inser ungefär vad den handlar om.
    Jag håller med om att jag inte riktigt förstår varför det ska göras till en stor heroisk insats om man föder utan smärtlindring.
    Jag menar, det är skitbra OM man klarar av det. Men inte på grund av att man klarar av att föda utan smärtlindring I SIG, utan för att man då troligen har turen och lyckan att genomgå en hyfsat bra förlossning utan komplikationer.

Alla förlossningar verkar vara så otroligt olika. Även för en och samma person (om man gått igenom flera). Så jag tror inte man kan jämföra. Har man tur att få en väldigt "bra" förlossning kansk man kan klara sig med enbart lustgas. Men har man en annan typ av förlossning så vore det ju bara hål i huduvdet att inte ta emot den smärtlindring som faktiskt finns att tillgå. Tycker jag iallfall!
    Det gör en ju inte på något vis till en sämre föderska, kvinna eller mamma eller vad fasen vissa nu försöker få det att låta som!

Samma gäller ju kejsarsnitt!

• Sweetstreet63

Å Lappis!!!
    Suveränt!!!!
    9 ägg!
    Skitbra jobbat tjejen!!
    och skumpa och ost är ju inte fel det heller!

Nu hålls det tummar som fan för att det ska bli riktigt många fina embryos som kan återföras!!!!!
    Och att det blir en liten bebbe av minst ett av de små embryosarna!!!

• Sweetstreet63

Piss,
    vilken underbar dag!!!!
    Låter som perfekt laddning inför BF!

Lycka till nu!

• Sweetstreet63

Liten, Tinga och Piggelin,

Tack för att ni ger mig lugnande ord!
    Jag VET ju att jag inte borde vara orolig för vikten eftersom min gyn säkert skulle sagt något om det ansetts onormalt att gå upp såpass lite. Men man funderar ju ändå någonstans....

Skönt att höra att din syrra t ex bara gick upp 6 kg Piggan!
    Känns bra att höra om konkreta exempel också.
    Fast vem vet? Kanske kommer det bara braka igång rätt som det är och så går jag upp 25 kg!!!!!!
    Kroppen verkar ju göra precis som den vill under graviditeten... Inget har man att säga till om!

• Sweetstreet63

ÅNEEEEEEJ!!!!
    Jag ser nu att mitt inlägg till PiRR blev piss!!!!!

Det var INTE meningen!!!
    Snacka om att halka på tangentbordet!!! HEEEELt fel!!!!
    SORRRY!!!!!!!

Kan dock inte låta bli att skratta! För vad fasen! Piss!!!! My God! Det censurerades iallafall inte...

Svar på tråden Barnkarusellen