Inlägg från: Sweetstreet63 |Visa alla inlägg
  • Sweetstreet63

Barnkarusellen

MSW,
    jag tror att anledningen till att man inte ska ha sex innan en spolning är att OM ägget befruktas så kan det sedan "spolas iväg" och risken är då stor att det sedan fäster någon annanstans än där det ska, vilket kan leda till utomkvedeshavandeskap. Detta är ju farligt och en sådan "graviditet" måste ju avbrytas. September hade ju ett sådant s.k X även om detta inte berodde på spolning.

Det hinner kanske inte heller gå tillräckligt med tid mellan t ex ÄL och en spolning för att man ska hinna testa och se om det är ett plus??
    Så det är bättre att inte sexa på innan spolningen!

Skönt att du verkra må bättre nu. Men fy vad jobbigt att du fortfarande kräks.
    Hoppas det slutar snart dock!
    Lycka till imorgon!

• Sweetstreet63

Cicci!!
    Jo katter KAN bli väldigt avundsjuka på nya familjemedlemmar. Så vi får väl se hur det kommer gå. MEn enligt folk som känner till rasen som vår katt är, så ska de tydligen gå väldigt bra ihop med just barn. Rent generellt iallafall.
    Men vi är båda beredda på att det säkert kan bli en övergångsperiod när han inte alls gillar ett nytt litet liv som kommer ta vår uppmärksamhet i anspråk. Men jag målar ändå inte fan på väggen. Vi får ta det som det kommer och lösa ev problem då.

Jag är inte typen som oroar mi i onödan. Jag tror det mesta fixar sig också. Det brukar det göra. Bara man är medveten om ATT det kan uppstå problem så att man åtminstone tänt igenom situationen. Men att detaljplanera ochn oroa sig ligger inte riktigt i min personlighet.
    Tids nog märker man.

Låter ju som om Junior snart kommer sova varje natt hela natten!!!
    Tycker ni har gjort jättestora framsteg med honom och hans nattsömn!
    Sedan är det ju så att han säkert kommer ha nätter när han vaknar ofta. Men huvudsaken är ju att det går åt rätt håll och att han om ett tag sover de flesta nätterna iallafall!

• Sweetstreet63

Lappis!!!

Ruva på du!
    Tycker det låter superbra!!!!!!!
    Tror verkligen på att det kommer fungera denna gången!

Kram!

• Sweetstreet63

Mrs B,
    jag kan faktiskt sakna just falukorv. Särskilt ugnsstekt.....

Finns inte att få tag på här såklart.
    Här finns mest italienska korvar av div slag samt polsk kilbasha (stavning??). Gott, men inte alls samma sak som falukorv, då

• Sweetstreet63

Heeej Snartis!!!

KUL att det hänt så mycket denna veckan!!!!!!
    Otroligt egentligen.
    Tänk om man kunde lära sig lika mycket själv på en vecka...! _?

Hur går det annars med bröllopsbestyren?

• Sweetstreet63

Frejis!
    Jag tror jag glömt säga välkommen tillbaks från France!!!
    Men det är skoj att du är i tråden igen!

Och japp jag är adopterad från korea.
    Och nej jag gillar inte hubinette!!! Tycker rent ut sagt att han är en otroligt obehaglig människa!!!!!!
    Eller rättare sagt att han har otroligt hemska och obehagliga åsikter!!!!! Jag blir skitarg bara jag tänker påd et!
    Jag har läst en tidskrift han gett ut (fick den av en journalist för flera år sedan). och det var det mest rasistiska skitsnack jag läst!!!! Sverigedemokraterna är ju rena rama söndagsskolan i jämförelse!!!!!!

Nej jag gillar inte hans åsikter ett dugg! Han kan göra sin egen KuKluxKlan-Klubb tycker jag. För har man de åsiker han har ang raser och rasblandning så hör man hemma i samma sällskap som andra rasistiska drägg och knäppskallar!!!!

Oj, nu tände jag visst till...!

• Sweetstreet63

Snartis!
    Ah, ser jättefint ut!!!!!!!

• Sweetstreet63

Minns inbjudningskorten, men är det mer nu som krånglat på sista tiden??
    Ja förutom ditt frisörbyte då....
    Men det ordnade sig ju vekrligen till det bästa till slut!

• Sweetstreet63

Hade förresten för mig att du funderade på en sådan där fin spansk slöja??
    Har du fått tag på någon? Eller har du ändrat dig???

Svar på tråden Barnkarusellen