Inlägg från: Sweetstreet63 |Visa alla inlägg
  • Sweetstreet63

Barnkarusellen

Snartis!!

Lapinette!!

Jo det hade varit någoit det!!!!!!

Magen är bra. Den växer helt sjukt ycket just u.
    Och det far runt som fasiken där inne. Särksilt på kvällarna.
    Har varit väldigt trött senaste tiden dock. Tror det är en kombo mellan mycket jobb och att det är mycket som händer i magen nu?
    Men i övrigt mår jag bra. Mitt bråck håller sig än så länge "på mattan".

• Sweetstreet63

TUR de hittade vigselringen!!!!!!!!!

• Sweetstreet63

Frejis,

ja jag har också svårt att förstå hur hans föräldrar känner det.
    Å andra sidan har jag funderat i de banorna att han kasnke haft en hemsk uppväxt?? Och därav hans enorma hat till just adoptioner???
    Man vet ju inte.

Å andra sida kanske han "bara" är sjuk i skallen????
    För jag tycker verkligen han har helt rubbade åsikter!!!!!!

Det är en sak att vara kritisk till adoption eller sin egen uppväxt eller känna utanförskap eller vad fasen som helst. Men Hubinette ÄR verkligen otroligt rasistiskt!!!! Har du läst någoit han skrivit någongång?
    Det är fan-i-mej- Lill-Hitler!!! Och jag överdriver verkligen inte! Jag var helt chockad efter att ha läst hans "tidning". Tänkte att om han skrivit exakt samma sak men bytt ut vissa ord mot t ex svarta, eller utlänningar eller liknande så hade han banne mig åkt dit!

• Sweetstreet63

Oj jag tor inte jag skulle vilja träffa honom In person, för jag skulle bli så arg att jag kasnke skulle klippa till honom!!!!!

Och våld löser ju inget....

Men vissa saker kan få mig så förbannad att jag helst av allt bara vill slå folk.
    Hu!
    Som sagt, näpen och söt var inte de rätta orden för mig inte....

• Sweetstreet63

Liten! Kram till dig!
    Det är inte alltid så lätt detta med kommunikation. Lätt att det blir missförstånd. Och jag är ibland lite som du så att jag iten alltid säger direkt vad jag tycker och tänker. Ofta för att det just då känns som fjuttiga saker. Men sedan när man är trött eller stressad kan detta bubbla upp.
    Helt idiotiskt jag vet det, men det är svårt att ändra sig även om man försöker.

• Sweetstreet63

September,
    vi har redan handlat de första! Det käbdes rätt konstigt faktiskt, men nu tycker jag inte alls det känns lika skumt.
    Det är snarare riktigt roligt!
    Så handla ni!
    Jag tror inte på detta med jinxning även om det kan kännas konstigt att handla till någon som inte riktgit "finns" än.
    Men det är som sagt roligt och för er är det ju tid att göra det så att ni har det mesta klart tills "delivery".

• Sweetstreet63

Vickan,
    hoppas också att det går bra för dina vänner! Men i vecka 28 (eller tom 29 som din vän ju är i) så är det stor sannolikhet att det kommer gå fint med barnet!
    Men visst, det är jobbigt att spendera så mycket tid på sjukhuset med ett annat barn. Har vänner som gjort detta.
    I ena fallet fick de sitt andra barn för tidigt. Men det gick bra änd.
    I det andra fallet så var det deras andra barn som visade sig vara allvarligt sjukt. I det senare fallet så tillbringade deras yngsta barn då ca 9 månader! på sjukhuset. Så de pendalde mellan sjukhus och hem. Dessutom fick itne deras äldsta barn komma och hälsa på så ofta pga av infektionsrisken. Man fick inte vara på avdelningen om man var förkyld eller så vilket såklart deras första barn var ganska ofta (pga av dagis etc). Detta var en otroligt tuff tid för dem. Men i detta fallet tror jag att de kände ungefär som Septembers vänner. Att deras äldsta barn gjorde att de inte helt fokuserade och oroade sig för sitt sjuka barn, utan också var tvungna att leva lite vardagsliv med äldsta barnet.

• Sweetstreet63

Telis gumman!!! Stora Kramar till dig!!! .-p

• Sweetstreet63

Å Lappis!!!
    jag hoppashoppashoppashoppas att det inte är tanten!!!!!!!!!!!!

KRAAAM!

• Sweetstreet63

FruLLan,
    svårt att säga eller ge råd. Det där är ju personligt och du måste känna efter själv.

Om jag ser till mig själv och som jag känner och tänker nu (obs då har jag ju ingen knodd än mer än i magen....) så hade jag definitivt åkt! Om inte annat än för att det är ett unikt tillfälle att få träffa kompisar sådär, men Borren (hur go ahn än är) ju faktiskt finns kvar när du kommer tillbaks.
    Sedan kan jag gilla att längta lite också.... kanske är sjukt, men jag gör det. Så jag ser ingen nackdel i att få längta efter någon några dagar.

Men som sagt, du måste känna efter själv hur du känner det!

Svar på tråden Barnkarusellen