Inlägg från: Sweetstreet63 |Visa alla inlägg
  • Sweetstreet63

Barnkarusellen

Å Lappis Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!!!!!!!
    Blir så arg och så ledsen för er skull!!!!!!

Varför envisas hon så den jävla tantjäveln!!!!!!!!

Usch, jag blev riktigt ledsen och deppad jag med nu.

Skickar stora varma kramar till dig gumman!!!!!
    Inte för att jag vet ifall de ens hjälper, men jag skickar dem ändå.

När är det ni åker till Hongkong???

• Sweetstreet63

Och Telis,
    jag loooovar att knipa med allt jag äger och har tills din koll!!!!!!
    ite kan ag ju knipa redan nu så att du inte nyser ut all spray...!

• Sweetstreet63

Lappis!
    Jag tycker det låter så himla bra att ni ska sticka iväg på semester nu!
    Och även om det känns helt hopplöst just nu på barnfronten (för det förstår jag ifall det gör) så tycker jag itne ni ska ge upp än. Självklart är det svårt att hålla hopp och energi uppe. Men ni yttterligare ett försök kvar samt en del eskimåer i frysen! Plus att OM ni verkligen vill ha barn så finns ju möjligheten att adoptera också.
    Och jag lovar (av egen erfarenhet... ) att det sistnämnda inte alls behöver vara mer problematiskt i slutänden. Alltså vad jag menar är att de flesta som adopterats känner sig som "vanliga s.k egna barn" och de flesta föräldrar som adopterar brukar inte känna mindre kärlek eller "starka band" till sina barn än föräldrar som fått biobarn.

Men nu tycker jag ni ska koppla av på er semester och bara njuta av varandra och era upplevelser i HongKong!

• Sweetstreet63

Shit!!!!
    Ni är gaaaaaalna här inne!!!!!
    Tog mig sjukt lång tid att läsa ikapp!
    Men vilken läsning!!!!!

Nenne-skrutt!!!!! Ska bli såååååå kul att träffa dig när ni kommer hit! Oktober är bra månad!!!! Då är det fota varmt och fint men inte sådär sjukt varmt o fuktigt som sommaren.
    jag älsakr faktsitk hösten här!!!! Ända in i november har vädret ofta varit fint! Typ 15-20 grader och ofta sol.

Lappis!!!!
    STOR KRAM gumman! Blev återigen skitförbannad!!!! Hoppades in i det sista att det inte skulle skulle sätta igång och störtblöda. FAN!
    Jag hittar inga ord....

Gosnosen,
    härligt! 4 blåsor oich 4 på gång1 Lovar gott!

Ang smaken så ja...
    jag vet inte. Tycker varken det smakar gott eller illa?
    Lite salt kanske??
    Hm????

FruLLis!
    KRYA PÅ DIG GUMMAN!!!!!!!
    Inte skoj när hela familjen är sjuk!!!!

Snartis,
    haha! Kan se Kickn spralla omkring!

MrsB,
    lät som en sjukt jobbig dag du hade! Och nu böter på detta! Blä!!! Ibland är det inte så skoj...
    Men hoppas att det blir bättre, och det låter ändå bra att Max försöker nu. Några missöden på vägen får man nog räkna med, men att viljan finns är ju guld värt!

Piggelin!
    Hm inte äta jordgubbar pga allergi. Låter tråkigt. Kan du äta saker "md jordgubbar i", typ jordgubbstårta? Eller får du utslag av även några få bär??

Tinga,
    jag har också problem med stop i rören!!!
    Inte så skoj faktiskt. Försöker äta linfrö på yoghurten varje morgon. Och äter ngt som jag kpt på "aptoeket" här som hetetr caloace och som min gyn rekommenderade. Det hjälper faktiskt något. Är inget laxerande utan mer något som sak "bulka" upp i rören så det blir lite smidigare passage... ursäkta detaljerna...
    Jag försöker också med kiwi och päron. Men det är ämdå så olika dagsform tycker jag....
    Jaja, man kan ju alltid försöka se det positivt och tänka att man får öva att krysta i flera månader innan det är dags...!

• Sweetstreet63

AM,
    känns det bättre nu gumman?
    Såg i bloggen att det inte var den bsäta av dagar...
    Kram!

• Sweetstreet63

Å Vickan, jag är itne allergisk mot jordgubbar som tur är.
    Men förhoppnignsvi´s kan det fungera på Piggis som ju var allergisk.

• Sweetstreet63

Hahahaha!!! Frejis!!!

Jordgubbar med dryck fick nu plötsligt en ny innebörd...!!!

Men jag fattar nog inte det där med penséerna...?

• Sweetstreet63

MSW,
    näe den där gendertesten tyckte jag mest var en lustig grej!
    Jag var tvungen att kolla vad de egentlgien kollar. Alltså hur den fungerar. Man är ju nyfiken på sådant forskare som man är....

Men deras hemsida sa inte så mycket.
    Bara att de patenterat ngt som ska ge färgutslag i urinen beroende på om det är tjej eller kille. Hm? Jag udnrar vad deras patenterade lösning "känner av" i urinet?????

Tycker dock det är lite kul att folk verklgien har kommit på att göra ett sådant test!!!

Svar på tråden Barnkarusellen