• paalm

Brasiliansk vaxning

Undrar om någon har gjort en brasiliansk vaxning och hur resultatet blev. Gjorde det verkligen så ont man föreställer sig? ;)
    Ska göra det för första gången på fredag och börjar tveka lite...
    Tacksam för svar om vad ni tyckte!

• Svar på tråden Brasiliansk vaxning
  • egensinnig

Tja jag hade hellre vaxat musen 10 gånger om dan i 10 år än föda barn igen

• pojomo

hahah ja där ser man va olika man är. Å tur är väl det

• Aleta

Det gör helt klart mindre ont än att föda barn och går mycket fortare. Testa, du kan ju alltid avbryta och gå hem om det gör för ont.

• jordgubbar och oboy

Samlar kraft och mod.. Ska slå till och boka tid imorgon. Har ju faktiskt överlevt 2 förlossningar..

• pojomo

kanske ska testa själv först med bikinilinjen å se om man svimmar eller inte

• Aleta

Jag tror på att låta ett proffs göra det första gången, drar man fel så gör det nämligen ooont.

• pojomo

ok. Fast då får jag åka til nån okänd stad å göra sånt för aldrig i hela h-skotta att jag gör det i den här lilla hålan Det ska inte va nåt samtalsämne

• johansdotter

*ASG*
    Jooo...det vore just snyggt när man kommer ner på konsum och ska handla mjölk...."där är hon som skrek så under vaxningen....och veeeet du hur konstiga läppar hon hade?!?"

pojomo skrev 2008-03-12 21:22:34 följande:
    ok. Fast då får jag åka til nån okänd stad å göra sånt för aldrig i hela h-skotta att jag gör det i den här lilla hålan Det ska inte va nåt samtalsämne
  • Melis

hm...jag undrar om jag vågar göra det själv... ska nog prova det, helst när min älskade är bortrest så att jag inte står där med ena halvan av musen hårig och den andra helt flådd...hehheh

Vet ni vad det heter den burken på kicks? Jag har sett nån typ grön förpackning står typ nåt och brasilian, men vågade inte läsa så mkt...

• Jenniecarlsson

Vad kostar det på salong?

Svar på tråden Brasiliansk vaxning