• alexiis

-5 kg

Hej alla!

Är ingen blivande brud men däremot gifter sig en av mina närmsta vänner i sommar, det är så jag har hitta hit! Forumet verkar vara bra för de mest diskussionerna!

Jag har under de senaste månaderna sakta men säkert gått upp i vikt. Nu är det dags för hårda tag inför beach 08!

Med hjälp av kalorisnål mat och motion har ja tänkt uppnå målet på så kort tid som möjligt!-5 kg!!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden -5 kg
  • tingeling2

kycklingfile ger super mycket proteiner, innehåller dock väldigt lite fett. Så då får du det problemet istället....

• Hvidbrud

Fettet verkar jag inte ha något problem med... äter mycket sunda fettsyror i mandlar, linfrön och annat gott! Så den stapeln kommer högt upp fort.

• Sommargrönt

Ägg är väl proppfullt med proteiner? Och gott och kan göras i massa former. Så det kan du ju äta.

Min våg fortsätter åka nedåt. Känns kanon!

• Hvidbrud

Bravo, sommargrönt!
    Jag ärprecis klar på jobbat. har masserat i 5 timmar, det måste ju också räknas som motion...
    Ska ut och springa ett par kilometer i solen! Härligt!!

• Sommargrönt

Hur har långhelgen gått för alla?

Jag har såklart syndat lite, men är rätt stolt över mig själv ändå (förutom för 100 g nachos, fy vad onödigt).

Tog en lång promenad i solen igår och brainstormade fram en önskelista med min m2b. Idag visade vågen glada siffror igen!

• Mikabella

Går sådär...Segt...typ 0,6 ner bara...Svårt att få det att gå bort på "rätt" ställen oxå...Är inge kul just nu..Håller väl på att bygga muskler o då pekar ju inte vågen neråt...puh...Men men piggare o mer alert blir jag av alla promenader :)

• Sommargrönt

0,6 kg på hur länge? Låter inte så lite alls tycker jag!

Jag har gått ner 2,1 kg totalt på sex veckor. Men det syns på måtten. 2 cm över bysten och 1,5 cm runt midjan. Håll ut bara!

• Mikabella

tack sommargrönt :)Har tagit 3 veckor...är väl lite otålig kanske...Ska lära mig att använda måttbandet istället! Man blir lätt slav under vågens makt... ;)

• Sommargrönt

Vet ju inte vad du vägde från början. Men det är alltid trögare först. Sen säger det bara svoosh!