• alexiis

-5 kg

Hej alla!

Är ingen blivande brud men däremot gifter sig en av mina närmsta vänner i sommar, det är så jag har hitta hit! Forumet verkar vara bra för de mest diskussionerna!

Jag har under de senaste månaderna sakta men säkert gått upp i vikt. Nu är det dags för hårda tag inför beach 08!

Med hjälp av kalorisnål mat och motion har ja tänkt uppnå målet på så kort tid som möjligt!-5 kg!!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden -5 kg
  • smartan
    Mikabella skrev 2008-04-23 12:55:47 följande:
    Smartan: Riktigt bra sida! Tack!!
    Vassego, har hjälpt mig under två veckor hittills, har förlorat 4 kg tack vare den :)
    Har mer o förlora :D
  • Sommargrönt

Den där kalorier.nu verkar ju vara precis som viktklubb.se men gratis. Låter som en bra idé, men jag har ju redan betalat, så jag håller mig till viktklubb. Är det någon som vet hur man registrerar vad man äter på kalorier.nu? Skulle aldrig orka fylla i vad jag äter om det inte fanns en massa färdiga ingredienser att välja bland som det finns på viktklubb...

• Sommargrönt

Åh. Vågen står bara still denna veckan...Har gått ner ett ynka hekto! Jag orkar inte!

• tingeling2

sommargrönt: Kom igen!! Bara för att jag inte gör några inlägg så betyder det inte att jag inte läser tråden. Det är bara torsdag i dag! Du skall inte väga dig förrän på måndag!! Jag vet att jag tjuvvägde mig oxå men det är inte bra att bli för fixerad, ta det lugnt. Drick mängder med vatten och tänk inte ens peta i dig nått onyttigt. Tränar du så ät dina "bonuskalorier" det kanske är dem du behöver. Du kommer att få resultat!

Själv är jag hemma och har maginfluensa...ha ha!! Fy f....n vad jag mår illa. Börjar bli lite bättre nu dock. Har kunnat peta i mej lite mat idag.

kramis

• tingeling2

Sommargrönt: Förresten kostnaden för VK är försumbar när du tänker på ditt resultat. Tänk att det finns faktiskt folk som KÖPER dyra pulver-dieter och plågar sig själva för att gå ner i vikt, när (förlåt om jag är spydig nu) det faktiskt bara handlar om att ändra livsstil. Jag har själv varit där och är säkert där fortfarande.. Kalla det gottegris jag kallar det missbrukare.

• tingeling2

Ojsan... Vad tuff jag blev..... Menar inte så illa

• alexiis

hej alla... håller fortfarande på och kämpar. Tyärr pekar inte vågen neråt. Hoppas på resultat nu på måndag annars vet ja inte hur länge ja orkar hålla på. Äter nyttigt ch kalorisnålt och tränar.. troligen är väl bovet i dramat mina fria helger.. men denna helgen ja försöka hålla på mig=)

kämpa på alla!

• Sommargrönt

Blir så förvirrad. Jag är också orolig att jag ska äta för lite. Men på viktklubb säger dem att det inte är alla som ska äta sina motionskalorier...Vet inte om jag ska äta eller låta bli...

Och idag fyller min m2b år och vill att jag ska baka tårta. Får jag inte ens smaka en liten bit då? Jag hatar att vara tjock. (Har verkligen en dålig, stressig dag idag.)

• Mikabella

Sommargrönt: En liten bit tycker jag att du kan få :) Liten! Inte slarva :) Är lite bra att laga tårtan själv, för då blir man liksom lite mätt bara av att känna lukten o se tårtan :) Själv får jag hem 5 olika sorters provtårtor imorgon..puh!...får bli teskeden. Kankse man skulle göra som Kylie M o äta med barnbestik? Tänk vad man får hålla på att pilla för att få i sig någon... ;) Kanske effektivt?

• smartan
    Sommargrönt skrev 2008-04-23 18:22:31 följande:
    Den där kalorier.nu verkar ju vara precis som viktklubb.se men gratis. Låter som en bra idé, men jag har ju redan betalat, så jag håller mig till viktklubb. Är det någon som vet hur man registrerar vad man äter på kalorier.nu? Skulle aldrig orka fylla i vad jag äter om det inte fanns en massa färdiga ingredienser att välja bland som det finns på viktklubb...
    Det är en sökfunktion, man skriver upp vad man äter, och den räknar ut allt. Jättesmart, och ja, gratis. :)

Har använt den i cirka tre veckor, minskat fem kg. :)
Svar på tråden -5 kg