• alexiis

-5 kg

Hej alla!

Är ingen blivande brud men däremot gifter sig en av mina närmsta vänner i sommar, det är så jag har hitta hit! Forumet verkar vara bra för de mest diskussionerna!

Jag har under de senaste månaderna sakta men säkert gått upp i vikt. Nu är det dags för hårda tag inför beach 08!

Med hjälp av kalorisnål mat och motion har ja tänkt uppnå målet på så kort tid som möjligt!-5 kg!!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden -5 kg
  • Sommargrönt

Vad duktiga ni är alla! Vi kommer gå ner ett ton tillsammans!

• alexiis

jag gjorde det..gick långa hållet till och från jobbet..e sammanlagt 9 km..så e ju helt okej=) Har inte livit ngn mer träning idag men har enast ätit ca 1000 kcal så bord eju innebära en minskning runt magen=) alla bäckar små=)

• alexiis

jaaa de va såå skönt=) kände mig superpigg när ja kom fram! hoppas de håller i sig!

• Hvidbrud

Om du vill och ger dig attan på det, så ska det nog gå! hur går det med viktnedgången?

• alexiis

ja vet inte riktigt hur de går.. ja superstrtade denna veckan emd 2 dagars magsjuka så hoppas den har tagit ett skjuts neråt=)haha
    Nej men skämt å sido så har jag verkligen skärpt mig denna veckan.. så hoppas på resultat på måndag=) Har sedan starten lyckats kämpa mig ner ca 2 kg...

hur går de för di??

• Hvidbrud

Jag har inte vågat mig upp på en våg ännu. Mest ör att vi inte har en hemma (jätte skönt!) Men ska väga mig måndag när jag ska till simhallen. Men det käns bra. Lite hantag börjar försvinna och jag tycker mig kunna se konturerna av min kropp, under tvåsamhetsvaddet! Det är jätte skönt! Kul att ha lust att titta sig i spegeln!

Anmälde mig till kalorier.nu igår och har fylly i. Jag ligger där jag ska enligt detras måttstock, MEN- jag får inte nog protein! Vad ska jag äta för att få in det? TYcker inte så mycket om för mycket kött på en gång.
    Några tips?

• alexiis

tonfisk, keso, kyckling, bönor! de innehåller mycket proteiner! HAHA tror itne ja hjälpte dig så mycket...e ju inte världens roligaste mat att trycka i sig massor av=) Men om du äter tex en sallad till lunch med tonfisk eller räkor eller kyckling så tror ja du märker att du äte rlite mer av proteinerna just för att hålla dig mätt! Tipset kanske oxå är att äta bara lite emr av proteinerna varje gång..då får du ju ihop mycket till slut..tex en extra skinkskiva på mackan...