• alexiis

-5 kg

Hej alla!

Är ingen blivande brud men däremot gifter sig en av mina närmsta vänner i sommar, det är så jag har hitta hit! Forumet verkar vara bra för de mest diskussionerna!

Jag har under de senaste månaderna sakta men säkert gått upp i vikt. Nu är det dags för hårda tag inför beach 08!

Med hjälp av kalorisnål mat och motion har ja tänkt uppnå målet på så kort tid som möjligt!-5 kg!!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden -5 kg
  • Sommargrönt

Tingeling2: Ja, visst är jag duktig! :) Önskar jag befann mig i din sits istället, med det mesta av det här bakom mig! JAg är en stl 42 än...

• Sommargrönt

Hvidbrud: Det var nog inte 5 kg riktig vikt senast hoppas jag. Det skulle motsvara 35 000 kalorier om jag minns rätt. :)

• Hvidbrud

Det kändes som det. De proppar i sig konstant... (behöver väl inte säga att de är rätt överviktiga hela bunten) Man blir liksom indragen i det där hetsätandet, där man äter till magen ska sprängas, och så blir det godis efteråt...

• alexiis

ja de e inte lätt att undvika att äta när man e hos svärföräldrar, morföräldrar eller liknande=)

Idag har jag en ätardag... ska ut och äta med sambon och gå på bio..så då blir de lite godmat och lite gotte till filmen=) Känns helt okej ändå för jag har bestämt att det är bara idag och i helgen blir de nyttig mat och INGET godis...

Hur gör ni? har i en ätardag eller e i så duktiga att ni kan udnvika det hela tiden??

• tingeling2

Mikabella: Kul! Jag fattar inte att man kan bli så lycklig av att köpa en klänning!! Hade precis samma känsla när jag köpte min!! Väntar bara på att få den insydd nu! Vill ha den hemma så att man kan få titta lite på den.

• Sommargrönt

Jag försöker undvika ätardagar, brukar liksom fastna. Men i med VK får det plats god mat i kaloribudgeten så det går bra ändå. Och på helgen brukar jag äta glass en eller två dagar. Men godis har jag lagt ner helt. Jag är nog lite beroende, för det känns som att jag måste låta bli helt, annars äter jag hela tiden...

• Hvidbrud

När vi tar ut på restaurant, jag och älsklingen, brukar jag insistera på thai mat eller liknande, där jag vet att jag kan få i mig alla möjliga grönsaker och bli nöjd utan att proppa i mig.

• Mikabella

javisst är det galet! Jag var tuff o sa att jag skule sälja min efter bröllopet osv...INte en chans!! Vill alltid ha den kvar. Jag erkänner man kan få en Giganstisk crush på en klänning. Min är hos mina föräldrar...vill åka dit o klappa på den hela tiden :) Skönt att veta vilken storlek man måste hålla sig i oxå ;) Nu är man ju verkligen motivrad till att hålla hullet i schakt!

tingeling2 skrev 2008-04-17 13:05:55 följande:
    Mikabella: Kul! Jag fattar inte att man kan bli så lycklig av att köpa en klänning!! Hade precis samma känsla när jag köpte min!! Väntar bara på att få den insydd nu! Vill ha den hemma så att man kan få titta lite på den.
  • Sommargrönt

Kom igen nu alla! Håll in på frossandet i helgen och njut lagom!

Svar på tråden -5 kg