• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • MyStyle

Jag är dessutom på ruskigt dåligt humör. Stubinen är millimeter kort... (Stackars omgivningen)

• MyStyle

På lite bättre humör idag. Men fruktansvärt besviken på min våg, så här många dagar har jag inte stått still innan... HAr lite panik. Har 4,5 kg kvar till den vikten jag skulle nå innan bröllopet. Visst det har så sakta gått upp för mig att jag inte skulle hinna det på denna veckan men man hoppas ju ändå alltid på ett mirakel

JAg vet att jag egentligen har gott om tid på mig, det var bara det att jag ville egentligen hinna det innan jag skulle in med klänningen...

Hur går det tjejer???

• jaaaa

Hej alla,

jag påbörjade just en tråd om att jag skall börja med Cambridgekuren imorgon. Detta var innan jag upptäckte denna tråd. Ok att jag hoppar in här`?

• Duchess

Även jag ska börja med Cambridge så snart jag får hem paketet jag beställt! Jag läser och lär... Hoppas fixa ren kur i två veckor (till midsommar), och därefter blandad kur.

• MyStyle
    Duchess skrev 2008-06-01 22:15:55 följande:
    Även jag ska börja med Cambridge så snart jag får hem paketet jag beställt! Jag läser och lär... Hoppas fixa ren kur i två veckor (till midsommar), och därefter blandad kur.
    Välkommen!
  • MyStyle

Vågen står fortfarande still... :-/
    Stod precis på orbitreken, orkade i 10 min sen var jag rent slut, tur man kan skylla på att man är hemma med sjukt barn så jag KUNDE inte stå längre...
    Onsdag ska jag in med klänningen. Fanken oxå trodde jag skulle hinna ett par kg till innan dess...

• EllaM

Körde ren kur nästan hela förra veckan, och nådde då min lägsta vikt sedan jag började i februari. Tillät mig äta fre, lör och sön, men var samtidigt ute och sprang en rejäl runda och rörde mig mycket under helgen. Har gått upp, men tror det är för att jag fick min mens idag. binder alltid mycket mer vatten då. Nu blir det kombinerad idag och imorgon och sedan ren kur ett par dagar. Äter som vanlgit över helgen så vi reser bort, och så ren kur veckan efter igen! Då tror jag faktiskt att jag ska hålla ren kur så länge det funkar, dvs inte äta på helgerna heller. Ska dock itne vara superstrikt, utan unna mig ägg och kräftstjärtar och rostbiffsskivor och sådant om jag tränar ordentligt. Har alltså (idag, inkl vattenvikten) drygt 3 kilo till målvikt, sedan ytterligare två till drömvikten. Det vill jag nå tillb örjan av augusti då jag måste lämna in klänningen för de senaste ändringarna plus köpa underkläder.

Jag har dessutom som Miranda i Sex and the City ett par "skinny jeans". Ett par vita jeans som jag hade när jag var som mest nöjd med min kropp, och målet är egentligen att kunna komma i dem (och att de ska sitta snyggt), mer än själva numret på vågen..

Och precis som tidigare så har jag såååå svårt att få i mig all vätska. Är riktigt urusel på det faktiskt.

Kämpa på tjejer. Ni fixar det här!! Tänk på allt gott ni kan äta på och efter bröllopet. Ni kommer att njuta så mycket mer av det om ni inte fuskar!

• Anja 19 juli 2008

Tack för era svar...

har bestämt mig för att köra igång efter nästa helg. Då är det den 9:e och även om ej möhippan har varit då så har iallafall dotterns fyraårskalas varit vilket är skönt.

En frestelse mindre

Sedan ger jag mig själv dispans på midsommarafton, för annars skulle jag inte stå ut...

nu SKA tio kilo bort bort bort...

Jag vill så gärna väga 75 till bröllopet. Väger 84 i dagsläget!

Kommer behöva SUPERmycket peppning men det är ni ju suveräna på här inne så det SKA gå

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10