Körde ren kur nästan hela förra veckan, och nådde då min lägsta vikt sedan jag började i februari. Tillät mig äta fre, lör och sön, men var samtidigt ute och sprang en rejäl runda och rörde mig mycket under helgen. Har gått upp, men tror det är för att jag fick min mens idag. binder alltid mycket mer vatten då. Nu blir det kombinerad idag och imorgon och sedan ren kur ett par dagar. Äter som vanlgit över helgen så vi reser bort, och så ren kur veckan efter igen! Då tror jag faktiskt att jag ska hålla ren kur så länge det funkar, dvs inte äta på helgerna heller. Ska dock itne vara superstrikt, utan unna mig ägg och kräftstjärtar och rostbiffsskivor och sådant om jag tränar ordentligt. Har alltså (idag, inkl vattenvikten) drygt 3 kilo till målvikt, sedan ytterligare två till drömvikten. Det vill jag nå tillb örjan av augusti då jag måste lämna in klänningen för de senaste ändringarna plus köpa underkläder.
Jag har dessutom som Miranda i Sex and the City ett par "skinny jeans". Ett par vita jeans som jag hade när jag var som mest nöjd med min kropp, och målet är egentligen att kunna komma i dem (och att de ska sitta snyggt), mer än själva numret på vågen..
Och precis som tidigare så har jag såååå svårt att få i mig all vätska. Är riktigt urusel på det faktiskt.
Kämpa på tjejer. Ni fixar det här!! Tänk på allt gott ni kan äta på och efter bröllopet. Ni kommer att njuta så mycket mer av det om ni inte fuskar!