• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Anja 19 juli 2008

och du, att skriva om sånt man känner, sånt man är ledsen över osv är inte tråkigt... klart du ska kräka av dig här inne

Denna tråden är ju bra till så mycket

• spanska flugan

Anja, jaaaa, jao9: TACK för era snälla ord! Nej, såklart ska jag inte skämmas för att jag tagit tag i det - men däremot för jag låtit det gå så långt...! Är ju farligt att väga så mycket samt att jag är i urusel kondition . Nåväl - andra saker har man prioriterat och jag lovar att jag NJUTIT då jag gått upp samt latat mig. Men nu ska bullarna betalas!

wow, ja09, så pass med komb. kur!

ja, jag ska rapportera hur det går för mig och hoppas se kilon rulla vecka för vecka. Beställt nu för 3 veckor iaf.

Mystyle: men kan det vara så att det märks mer på de som de komenterat? En del kan ha rejält med övervikt utan att det syns på samma sätt? De kanske inte uppfattat dig som 15+ innan om din kropp bär upp kilona på ett "snyggare" sätt än de som tex får allt på samma ställe huvudsaken är ju att DU märker skillnad och mår en massa bättre! men jag fattar om du tycket det känns tungt...
    Kram iaf!

ha det alla!

• EllaM

Har också en tråk-dag. Vågen står still. Var tvungen att äta igår eftersom jag glömt cb-påsaran hemma. Men åt bara sushi och drack grönt te, så det var inte så farligt. Gick upp när jag fick mens, men har inte gått tillbaka det. Än i alla fall. Är på dag 4 i mensen, så det kanske kommer. Men just nu känns det deppigt och tufft. Går upp och ner några kilo men håller mig ungefär samma nivå hela tiden, oavsett om jag äter eller pulvrar. Snacka om att ha nått en platå! Och igår skulle jag köpa bikini. Provade en massa olika men kom hem utan...

• Anja 19 juli 2008

Jag beundrar alla er som kämpar vidare och biter ihop när ni når era plaåter. jag har hittills fallit ihop m dunder och brak vid varje platå eller motgång och bara LETAT skäl och ursäkter att få ÄTA. Och med ÄTA menar jag att få trycka i mig en hel burk nutella eller så.

Är jag en obotlig frossare???

• MyStyle

Anja o spanska flugan: Tack så mycket. Jag vet det är vad man själv tycker som räknas. Men ja tror att anledningen till att jag behöver höra nåt är väl för att jag själv inte är nöjd än.
    Jag har vägt väldigt mycket för min längd, och är rädd att jag ska gå upp igen. Har lite de generna...
    Sen vet jag ju att denna vikten skulle bara vara en paus på vägen och sen skulle jag fortsätta efter bröllpet...

Jag är ju en sån som alltid ger komplimanger. Även om jag vet att personen ifråga aldrig gör det tillbaka. Jag är lite "dum" på det sättet (iaf mot mig själv). Min sambo har många gånger sagt till mig att jag är för snäll.

• MyStyle

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 11:17:39 följande:

Och med ÄTA menar jag att få trycka i mig en hel burk nutella eller så. Är jag en obotlig frossare???
    Haha, det är jag oxå! Det har jag märkt under mina pauser. Försöker ta mig ur det...

Tack så mycket tjejer! Det hjälpte verkligen att få kräka av sig till er här! Kram på er!
  • jaaaa

Jag måste ställa en helt annan fråga. Är inne på min 4:e dag på ren kur men tycker att det är värre än någonsin, tänker på mat hela tiden och det känns bokstavligt talat som om jag har en klump i halsen. Är det någon annan som känner igen sig?

För er som gjort det här ett tag, vilken dag i ordningen har varit värst för er?

• MyStyle

Har varit lite olika, nån gång dag två, nån gång dag fyra, men överlag har dag tre varit värst...
    Klump i halsen känner jag inte igen. Men detta är antagligen dagen innan du kommer i ketos, allt brukar kännas bättre dagen efter.
    Försök distrahera dig med sånt som peppar dig. Drick massor med vatten. Det kommer att bli bättre imorron

• spanska flugan

åååå, önskar att jag var på dag 4....men är bara på dag 1....

kämpa på

• Duchess

Kunde inte sagt det bättre själv! Nu ska jag ta en jordgubbsshake och gå ut i värmen

spanska flugan skrev 2008-06-05 12:00:17 följande:

åååå, önskar att jag var på dag 4....men är bara på dag 1....kämpa på
Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10