• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Duchess

jaaaa:

Jag är intresserad! Skriver en rad i din gästbok.

Nästan tre kilo är verkligen inte dåligt. Jag är också imponerad av de som klarar av att promenera på morgonen. Jag är djuuuuriskt morgontrött. Om jag klarar av att gå till jobbet är jag nöjd

• jaaaa
    Duchess skrev 2008-06-09 09:31:08 följande:
    jaaaa:Jag är intresserad! Skriver en rad i din gästbok. Nästan tre kilo är verkligen inte dåligt. Jag är också imponerad av de som klarar av att promenera på morgonen. Jag är djuuuuriskt morgontrött. Om jag klarar av att gå till jobbet är jag nöjd
    Jag har svarat
  • GabbiW

Får jag vara meeed? :)

Jag är inne på min 4:e dag på ren kur, man blir verklligen orkelös utav det här.
    Ge mig en stor fet, grillad kyckling filé!!!!

Förlåt, var tvungen att ventilera mig.

• MyStyle

Har tagit en paus i helgen (och inte ätit nyttigt). Startade om idag kör veckan ut, sen nästa vecka ska jag nog börja trappa upp tror jag...
    Har fortfarande en målvikt jag vill nå, men jag får hinna så långt jag hinner denna gång och äta nyttigt resten av tiden. Sen kör jag en omgång till i höst då jag vill gå ner det sista...

GabbiW: Välkommen till tråden!

• Duchess

GabbiW:
    Välkommen hit... och jag förstår dig! Jag har just avslutat femte dagen på ren kur, och jag hade visioner idag om en grillad kycklingfilé. Snart blir det nog verklighet, men jag ska försöka hålla ut ett tag till. Hur länge har du tänkt gå på ren kur?

MyStyle:
    Gissar att du också gifter dig i sommar? Hur mycket mer tänkte du försöka gå ner?

• GabbiW

MyStyle: Tack så mycket :)

Duchess: Målet är att klara 12 dagar på ren kur, är själv tveksam till om jag klarar det men en vecka borde iaf gå. Jag kör detta mest i syfte att få en snabbstart för att sedan leva bättre och träna mer. Jag är sån som ger upp om jag inte ser resultat på en gång (illa jag vet!) SJälv då, hur länge ska du köra renkur?

• MyStyle
    Duchess skrev 2008-06-09 22:26:48 följande:
    MyStyle: Gissar att du också gifter dig i sommar? Hur mycket mer tänkte du försöka gå ner?
    Yes, jag gifter mig den 2 augusti. Jag har ca 5 kg kvar tills målvikten. Det jag ska gå ner innan bröllopet. Men sen efter bröllopet hade jag tänkt gå ner ca 5 kg till. Men förhoppningsvis ska jag lyckas med det utan att gå cambridge. Precis som GabbiW så måste jag se resultat direkt annars ger jag upp. Men nu har jag kommit så pass långt att jag känner inte för det längre, och känner mig så pass "nära målet" att jag anser att jag borde (peppar peppar...) klara att gå ner det sista i vikt utan att gå en sån här svältkur...

Hur mycket hade du tänkt gå ner?
  • LOOM

Yes!! Imorse visade vågen på totalt -8 kg sen start! Har stått still i några dagar och motivation har verkligen inte funnits där men nu kom den tillbaka Tog mod till mig och provade ett par jeans imorse som jag inte haft på 3 år och dom satt som en smäck!!! JIPPI!

• MyStyle

GRATTIS LOOM!!! Så roligt
    Det är minsann det roligaste med hela bantningsgrejen, att få på sig kläder man inte haft på länge.
    Nu är det tilloch med mycket i min garderob som är för stort, och mycket som jag inte kunnat ha på länge. Visst är det underbart!!!

• Duchess

Så duktiga vi är! Jag har gått på ren kur i en veckan nu, med tre dagars nedtrappning före det. Har gått ner nästan 4 kg.

Jag har haft rejält med huvudvärk och inte mått bra öht idag, så ikväll ska jag äta 100g kyckling och lite broccoli. Det borde inte sabba ketosen.

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10