• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • EllaM

Ja, kör på ren kur, det tycker jag! Känner du att det inte funkar kan du ju över på kombinerad, men jag skulle i alla fall försöka satsa på ren kur om jag var du. Lycka till!!

• Nirre

Tack! En fråga till, vilken hemsida har du köpt genom? Ser att det finns lite olika, undrar om det går att lita på alla...

• Duchess

Jag har köpt mina Cambridgeprodukter här:
    www.nailsbodybeauty.se/cambridgekuren-c-231.html

De har levererat snabbt och säkert, så jag är nöjd med dem!

Själv har jag börjat äta middag (liten och kolhydratsnål middag), vilket inneburit att viktnedgången avstannat. Jag var beredd på det, men det är ändå trist. Jag försöker promenera minst 45 minuter om dagen för att få igång förbränningen. Det borde ge resultat i längden.

Nirre skrev 2008-06-13 20:23:04 följande:
    Tack! En fråga till, vilken hemsida har du köpt genom? Ser att det finns lite olika, undrar om det går att lita på alla...
  • LOOM

Hur går det för er tjejer? Hur har det gått i helgen?

Usch vad jag tycker helgerna är jobbiga... fick avstå en grillfest i lördags för jag hade förmodligen svimmat bara av den goda lukten Har klarat mig bra förutom några ostskivor och en handfull jordnötter (?!) i går kväll. Vågen stod på -9,2 kg imorse, wonderful!! Ytterligare ett par gamla jeans gick att knäppa finfint imorse! Motivationen är på topp igen

• Duchess

Grattis LOOM! Kul att höra att det går så bra för dig!

Själv käkar jag just nu 1-2 cambridgemål om dagen samt 1-2 mindre mål med mat. (Mat innebär t ex 100 g kyckling och lite broccoli). Dessutom promenerar jag 45-60 minuter om dagen. Vågen står helt stilla ändå.. suck..

• Anja 19 juli 2008

Jag har börjat idag... Nu är det ren kur som gäller och jag SKA kunna ha min klänning utan korsett på stora dagen!

Det är faktiskt inte över midjan, magen som problemet är, utan över revbenen ryggen, den decimetern som är precis ovanför midjan, men under brösten... Har massor av ryggfett som ska bort (som tur är så är detta det första jag blir av med när jag går ner i vikt.)

det fattades ca 4-5 cm för att få upp dragkedjan i ryggen just där. Däremot gick tygstyckena att få ihop på bysten och över bysten så det är bara den biten som är under byst och övre delen av magen som är problemet.

Men det ska gå... när jag gått ner vad jag ska så ska jag gå t en sömmerska och så får hon fixa till klänningen så att den följer mina former bättre.

Nu jä..lar tjejer. Nu ÄR JAG VERKLIGEN PEPPAD.

Cambridge och stavgång och situps är det som gäller nu

• Anja 19 juli 2008

Måndag idag oxå och mina mått ser ut som följer (vi väger och mäter fortf på måndagar hoppas jag )

Mina mått:

Vikt: 84,1 kg
    Längd: 1.69 cm
    Bystmått: 104 cm
    Magmått: 87 cm
    Höftmått: 112 cm

• Anja 19 juli 2008

Viktnedgång är ju alltså inget jag skriver in idag, haha...

Men nästa vecka hoppas jag kunna skriva in, viktändring MINUS x kg

• LOOM

Kanon att du startar idag Anja! Motivationen verkar på topp så det kommer gå alldeles utmärkt för dig Att komma i sin brudklänning är ju ett perfekt mål och ökar motivationen avsevärt...

Aha, har missat det där med måndagsinvägning och mätning, jag får börja med det jag också Började inte mäta mig förrän för 2 veckor sedan men jag får göra en mätning nästa måndag och se om det hänt något.

• Anettan73

Hej på er...

Hoppar in i tråden igen då jag har varit utan cb i ca 2 månader...

Började idag igen och jag har inte gått upp det jag gick ner utan jag har minskat 1 kg till

Ska skriva in mina mått.

Mina mått:

Vikt: 81,4 kg
    Längd: 1.61 cm
    Bystmått: 103 cm
    Magmått: ? cm Var ska man mäta på magen???
    Höftmått: 112 cm

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10