hallå
ojoj skulle ha sett era inlägg innan idag...
Åkte ner t stan för att gå på ansiktsbehandling och fixa födelsedagspresenter till sambons systerdotter och vår egen plutt som fyller tre på tisdag...
Blev så jä..la lång tid på stan, mkt längre än planerat och jag hade inte hunnit dricka nåt pulver så det blev en nutrilettbar. Jag var helt yr o illamående så jag kände att det var att välja mellan pest eller kolera.
Så jaja...
Men tänker som så att nutrilettbar, det är ju inte heller något onyttigt utan innehåller vad man behöver. Tog en sån där LOW GI för att det skulle kännas bättre...
Är nog ingen fara, känner mig inte mindre duktig för det...
HÅller med om att det ALLTID är nåt!!
Midsommar ska jag ju äta, bestämt sen länge... är typ det bästa på året för mig. ÄLSKAR midsommarmaten. Ska dock äta måttligt och inga sötsaker utan bara mat och dricka enbart vatten...
Lär ju gå ner ändå lixom...
Nästa vecka fyller sonen år, då ska man stå o baka tårtor och ha gäster osv, suck... så nä, det finns aldrig nåt perfekt tillfälle...
Ska verkligen försöka köra pulver imorgon på festen men om jag verkligen inte står ut så tänker jag inte slå mig själv för det heller...
Är ju på det sättet jag så ofta trillar dig, genom att vara FÖR hård mot mig själv och så fort jag faller dit så tycker jag att jag är VÄRDELÖS och så straffar jag mig själv genom att GE UPP.
Så korkat!
Nu tänker jag inte ge upp eller känna mig värdelös om jag inte fixar det när det är nåt speciellt, jag tänker tänka, att i det stora hela äter jag ändå så jä..la mkt nyttigare och så mkt mindre intag av kalorier så att jag ändå borde gå ner och så ska jag bara kämpa vidare OM jag misslyckas. Obs inte NÄR utan OM
Dragkedjan SKA gå igen!
Tack för all er peppning... ni är grymma...
och LOOM, 34 dagar... SHIT säger jag bara! Fy f..n så starkt!