• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Anja 19 juli 2008

Har visserligen ingen bh i klänningen här så brösten är lite uttryckta på sidorna vilket förstärker intrycket av att jag är jättebred vid revbenen... Sen är det mina armar...

Alltid kraftiga, tom när jag vägde 25 kg mindre än så här. De blir inte smala hur jag än gör (här är de visserligen extrema)

• Mikabella

Dumsnut! Du är ju super fin i din klänning!! U go girl!

Jätte snygga ögonbryn på tal om något helt annat

Vet att det kanske inte hjälper..man har ju en självbild som inte går att sudda ut bara för att man får komplimanger...Ush varför är man så dum? Vill iaf påpeka för dig att du är väldigt fin...Hoppas att det går in...
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-23 11:37:06 följande:

Har visserligen ingen bh i klänningen här så brösten är lite uttryckta på sidorna vilket förstärker intrycket av att jag är jättebred vid revbenen... Sen är det mina armar... Alltid kraftiga, tom när jag vägde 25 kg mindre än så här. De blir inte smala hur jag än gör (här är de visserligen extrema)
  • LOOM

NU har jag det riktigt jobbigt! Är inne på dag 41 med Cambridge, har i princip gått på ren kur hela tiden med undantag från 7 utspridda dagar på kombinerad kur. Nu i midsommarhelgen kunde jag inte hålla mig borta från mat och lite vin, har dock hållt mig undan godis och sånt men ätit räkor, grillad mat och druckit lite vin. Känns inte alls bra idag.... Visade +0,9 kg på vågen idag så det är inte katastrof men det känns så bortkastat... Suck.... definitivt en motivationssvacka idag...
    Har idag 44 dagar kvar på Cambridge och kör ren kur från och med idag! Ska verkligen försöka hålla mig till det nu och inte blanda in nåt kombinerat, det blir bara jobbigt....

Appropå träning så träffade jag min sköterska i torsdags. Hon blev lite "arg" på mig för att jag tränade så mycket och bara gick på 3 pulverpåsar om dagen! Enligt henne ska jag äta 4 påsar om dagen och bara ta en lugn promenad, alltså ingen power-walk. Det kan vara därför jag varit så hungrig och knappt gått ner något....kroppen vill inte ge ifrån sig något när den får så lite energi och dessutom tränar. För mig låter det fel, men jag får väl lita på dem?! Jag ska testa detta i en vecka nu och se hur kroppen reagerar. Vad tror ni? Har ni någon teori?

• Anja 19 juli 2008

LOOM

så är det ju faktiskt egentligen, men jag trodde att just cb frångick den principen, att man bara kunde äta tre påsar för att vara i ketos???

Men visst är det så att om man äter FÖR lite så ställer kroppen in sig på svält och ger inte ifrån sig nåt alls utan håller stenhårt fast vid allt man har för att överleva typ.

Tränar du dessutom blir väl effekten än värre.

så jag tror absolut du ska köra på fyra påsar som hon säger!

Måste bara säga att fy F..N SÅ DUKTIG DU ÄR...

Fattar inte hur någon klarar så många dagar på ren kur, även om du haft vissa kombinerade dagar. Är så jä..la impad!!!

• Anja 19 juli 2008

Mikabella

vill bara säga, tack snälla snälla du så gullig du är...

Jadu, varför är man själv aldrig nöjd...

Grejen är den att det är helt ok när jag står upp osv, men när jag sitter med korsetten på, alltså jag sitter spikrak, är ju en riktig korsett m stålskenor, hela överdelen på klänningen trycks upp, så brösten hamnar i hakan och ryggfettet trycks upp i nacken så det blir riktiga fettveck som nästan ligger över klänningskanten där bak.

vill verkligen slippa det

8 kilo minus hade fixat det är jag ganska övertygad om

Vill VERKLIGEN slippa korsetten. ska även gå in t en skräddare o fråga ifall det i värsta fall går att lägga ut klänningen bara typ två-tre cm vid ryggen, midja o höfter är ju ok, över bysten oxå men ryggen, precis underbysten, är där problemet ligger. Kanske går det att fixa det så jag kan känna mig mer bekväm i klänningen

ska verkligen suga in dina komplimanger

• Piggelinlover

Kikar in här, har läst men aldrig skrivit...blev enormt avis på er som kan hålla på....

Jag har kört CK från och till sedan i höstas....
    var riktigt duktigt i början gick ner 12 kg på kombinerad kur...
    Men efter det har det stått enbart still....
    e så trött på det...

ska försöka ta tag i den igen....för typ 7:e gången...går 1 lr 2 dagar sedan e det kört...
    har inte sjdiciplin att hålla på..
    SUCK, har ca 15 kg kvar för att nå en hälsosam vikt....
    jaja, ska se om man kan ta tag i det imorron igen...

• Augustibruden 2008

Anja,

beställer du Cb på Viktklubbens hemsida?

Jag MÅSTE ta tag i min vikt nu...suck
    Tycker bättre om Smoothie fr Naturdiet, så jag funderar på att köra dem istl.
    Men hur många ska man dricka per dag?
    Står ej på dem...är det 3 el 4 st per dag?

Ska prova klänningen imorn hos Caroline på Atelje stass o jag är sååå nervös.

• LOOM

Tack Anja!
    Idag känns det lite bättre och motivation har höjts. Har gått ner 0,6 kg av de 0,9 kg som jag gick upp i helgen... Tog en extra påse igår och det kändes som det behövdes efter en timmes lång valskurs som jag och m2b var på igår. Riktigt kul faktiskt

• Anja 19 juli 2008

Glömde måtten igår, tänker skriva in dem varje måndag. Feel free to join me, hihi...

Längd: 169 cm
    Vikt: 82,9 kg (-1,3)
    Byst: 105 cm
    Under byst:86 cm
    Midja: 87 cm (+-0)
    Höft: 105 cm

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10