• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • Duchess

Sacketter borde vara OK, fast det där med sötningsmedel är ju lite lurigt. Men om de får dig att orka med kuren bättre så tycker jag att du ska ha sacketter i kaffet

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 16:05:47 följande:

Hoppas att sackett är ok, är ju samma sötning som i lightläsk så det ska vara noll kalorier
  • Anja 19 juli 2008

Nu har jag blivit sminkad... gå gärna in i galleriet o säg vad ni tycker. Jag skulle skriva ner mina tankar om eventuella ändringar till henne så hon kan göra allt perfekt på stora dagen.

Den bilden där jag har min rosa munkjacka är tagen utomhus o den andra inne på en mörk toa så de ser lite olika ut. På utomhusbilden har jag dessutom tagit på mig mitt älskade rosa läppglans. Jag tyckte inte att det hon satte på var tillräckligt rosa för mitt färgtema.

Synpunkter tas tacksamt emot

• Anja 19 juli 2008

Shit brudar jag är sååååå JÄ..LA HUNGRIG. Det river i magen!

Första dagen snart avklarad dock och jag är sååå nöjd! Klarat den utan problem trots att sambon o barnen åt sååå god middag med rökt fläsk, paprika, tomater, lök, fetaost (plockmiddag) pickles saltgurkor, feferonisar, baguetter m smält smör osv.

Det var HEMSKT...

Men jag satt där m min kakaodryck och mitt vatten...

Shit alltså, man inser inte hur underbar lyx det är att äta förrän man inte får!

Shit som jag kissar oxå... HELA tiden.

Har oxå varit ute en timme ikväll och gått stavgång med en annan BT-tjej. Jätteskönt!

Känner mig motiverad o duktig.

• Anja 19 juli 2008

En grej är jobbig dock...

jag ska på fest med jobbet på onsdag. Hur f..n löser man det Har tagit ledigt för att kunna vara med. Är poolparty hos en kollega så det blir bad och mat osv...

ska man sitta där m sitt jä..la pulver eller ska man göra så att man äter typ proteiner o sallad?

• Anja 19 juli 2008

Vad hade ni gjort?

Känns ju så jobbigt för jag har sedan länge lovat mig själv att midsommarmat är ok. Jag är säker på att jag klarar att fortsätta m den rena kuren direkt sen.

Men man känner sig ju lagom Oduktig om man äter vanlig mat TVÅ ggr redan första veckan man håller på.

• Anettan73

Jag fungerar som så att jag hade tagit sallad och tänkt på vad jag år och inte frossat...

• Duchess

Jag hoppade över en jobbmiddag (vi blev utbjudna i samband med en personalsamling) och lite annat under perioden som jag körde på ren kur. Jag ville inte bli frestad... Mina kollegor vet att jag kör Cambridge och peppar mig gärna :)

• Anja 19 juli 2008

Mmmmm men jag har ju t.om tagit LEDIGT endast för att jag sååå gärna vill vara med på detta. Har inte varit med på något personalgrejs tidigare och detta är en privat fest hos en jobbarkompis. HOn har bjudit hem alla till sig, så de ska verkligen bli såååå trevligt och jag har sett fram emot det.

Är lixom ingen jobbgrej så... utan bara vår avdelning och vi har så jä..la roligt tillsammans. Eftesrom jag är timanställd så har jag aldrig blivit inbjuden till själva jobbgrejorna. Därför känns detta extra kul.

Så jag SKA dit, men frågan är hur jag ska göra NÄR jag är där!

Anettan, funderar på att knapra på nåt salladsblad eller så Jag menar va f..n, jämfört m hur jag äter i normala fall så är det ju ändå SKITBRA...

• LoveLife

Va tomt de var här!

Idag är jag på min 8e renkursdag och det skulle va trevligt att tjöta lite med andra cb'are!

• Pumpkin
    Anja: Du ville att vi skulle peppa dig va? (även om jag inte skrivit i den här tråden förut, men väl i den andra) Om jag vore du skulle jag köra på med drycken som vanligt även på partyt - du säger ju själv att du måste vara BENHÅRD med dig själv för att inte trilla dit. Nu är det ju också bara 4,5 vecka kvar och du vill förlora minst 5cm för att kunna få igen klänningen - ha det det som motivation! Kämpa kämpa KÄMPA! Det roliga sitter inte i maten, det roliga sitter i att umgås med dina kollegor, och det går minst lika bra även om du dricker istället för äter.
Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10