• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nibla

Sector, anlita inte dom!
    Inte nog med att de marknadsför sig på ett sätt som inte uppfylls, jeppen som kom steg inte ens ut bilen. Hur f-n kan han veta vad som försiggår inne i huset, om rutor är sönder, etc. En eventuell tjuv hade ju kunnat bära ut hela vårt bohag under den tiden.
    Denna gången var det falskt alarm.....

• Ab fab

carma- behöver ni assistans finns R o jag här för CV-skrivande om ni vill

• Ab fab

måste kolla genast vad vi har. I så fall får vi nog göra en ny offertrunda.

• Carma07

Nibla: Usch, vad otäckt. Dåligt av vaktbolaget också tycker jag. Här på jobbet har vi Securitas och de är här på 5 minuter om larmet går nattetid eller vad de tycker är ovanlig tid. Har ni märkt om det har varit inbrott eller försök till det?

Frujj: Hoppas du får ordning på maggen. Tycker bara mina harmlösa sammandragningar är jobbiga. Krya på dig förresten.

• Carma07

Hmmm... "Krya på dig" var ju till Nibla!! Men Frujj kanske också behöver det?

• Carma07

Ab: Tack för erbjudandet. Mycket möjligt att vi hör av oss när vi slår huvudet i väggen. (vilket jag tror vi kommer att göra.) Det blir antagligen ikväll eller imorgon kväll isf.

• Frujj

Carma: Tack, Kan behövas ändå, känner mig lite rosslig i halsen

• Carma07

Frujj: Usch då!! Då får du också ett "Krya på dig"!!

• Frujj

Carma igen: Ja jag får väl testa magnesium tabletterna. Fast jag tycker det ena ger det andra. Biverkningarna på dom tabletterna var såklart magknip och förstoppning/tvärtom/gaser mm. Inte så kul det heller

• Frujj

Tack

Skickar ett krya på sig till Nibla med

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2