Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Sector, anlita inte dom!
Inte nog med att de marknadsför sig på ett sätt som inte uppfylls, jeppen som kom steg inte ens ut bilen. Hur f-n kan han veta vad som försiggår inne i huset, om rutor är sönder, etc. En eventuell tjuv hade ju kunnat bära ut hela vårt bohag under den tiden.
Denna gången var det falskt alarm.....
carma- behöver ni assistans finns R o jag här för CV-skrivande om ni vill
måste kolla genast vad vi har. I så fall får vi nog göra en ny offertrunda.
Nibla: Usch, vad otäckt. Dåligt av vaktbolaget också tycker jag. Här på jobbet har vi Securitas och de är här på 5 minuter om larmet går nattetid eller vad de tycker är ovanlig tid. Har ni märkt om det har varit inbrott eller försök till det?
Frujj: Hoppas du får ordning på maggen. Tycker bara mina harmlösa sammandragningar är jobbiga. Krya på dig förresten.
Hmmm... "Krya på dig" var ju till Nibla!! Men Frujj kanske också behöver det?
Ab: Tack för erbjudandet. Mycket möjligt att vi hör av oss när vi slår huvudet i väggen. (vilket jag tror vi kommer att göra.) Det blir antagligen ikväll eller imorgon kväll isf.
Carma: Tack, Kan behövas ändå, känner mig lite rosslig i halsen
Frujj: Usch då!! Då får du också ett "Krya på dig"!!
Carma igen: Ja jag får väl testa magnesium tabletterna. Fast jag tycker det ena ger det andra. Biverkningarna på dom tabletterna var såklart magknip och förstoppning/tvärtom/gaser mm. Inte så kul det heller
Tack
Skickar ett krya på sig till Nibla med