• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nibla

Tack ska ni ha. Det behövs verkligen, känner mig inget vidare......

• Ab fab

Nibla- krya på dig ordentligt. jag tror idag är gjort för att överdosera glass i solen. det lär bota alla krämpor!

• Frujj

Mmmm mjukglass!!!
    *rusar ner till Ikea och köper en mjukglass till Nibla och skickar över med magiska trollslag*
    -mjukglassen har landat i förorten

På tal om ikea så när jag var där häromdan så köpte jag krusbärsmarmelad i deras "mataffär" - underbart god och ger härliga sommarminnnen... har tyvärr ingen krusbärsbuske i våran dunderstora (ironi) trädgård

• Carma07

Nibla: Vilken rolig avatar du har hittat.

Ab: Har pratat med maken och vi kommer gärna förbi er för lite hjälp. Vilken dag passar er bäst att vi kommer en liten sväng? Tror maken föredrar imorgon om det går så han hinner förbereda sig lite.

• Frujj

Vad sjutton har hänt med morrongänget egentligen??

• Carma07

Frujj: Du kan få komma hem och plocka krusbär hos oss om du vill när de har mognat. Vi har tre buskar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av alla dem.

• Carma07

Frujj: Vad jag har hört så har de slutat och börjat med TV istället.

• Frujj

Carma: ohhh gör jag gärna!!
    Krusbär - i like!!!

• Frujj

Hmm knasig fråga men hur skriver man "insydd över bysten" eller vadå??
    något insydd överdel?

(ska lägga ut klänning)

• Nibla

Carma,
    Det är en elefant i Thailand som jag fotat rakt framifrån när han viftar med snabeln.

Frujj,
    Morrongänget har slutat på Mix Megapol eftersom de tydligen inte kom överens. Så till hösten är de tillbaka i såväl Kanal Lokal (TV-biten) och i radio. Vilken kanal det blir har de inte tillkännagett än. Jag bara avskyr han Erik som har morgonprogrammet på Mix Megapol......

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2