• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nides

Godmorgon tjejer...

Har inte hunnit hänga här så mycket dels att jag har mycket på jobbet så jag kan inte hänga här sen har jag verit hemma sjuk igår och idag ska jag nog ligga hemma oxå. Vill ju vara lite piggare imorn.

Hoppas att alla mår bra iaf.

Kramisar

• Linum

Jag är här idag! Har varit i Borås i två dagar, men idag är det ganska illa så jag är hemma för vård av sjukt ben...

Nides: M skulle ringa dig idag och prata om morgondagen.

• Carma07

Godmorgon

SISTA DAGEN IDAG!!!!!

Nides: Krya på dig!!

Tezz: Du om någon är väl värd helgledigt. Låta luften gå ur dig lite och landa efter en händelserik vecka. Hoppas allt känns bra iaf så här långt på nya jobbet.

Frujj: Maken kunde naturligtvis lösa problemet själv i Word. Det är bara jag som inte kan. Tror jag får träna lite på det sedan.

Ha en trevlig fredag!!

• Carma07

Hej Linum!! *vinkar*
    Attans att du aldrig blir bra i benet och ryggen. Måste bara säga att nu när vi har suttit med makens jobbansökan och jag har kollat lite noggrannare på ditt CV - att det är riktigt snyggt!!

• Nides

Linum: du kan ringa mig hem sen om du vill så kan vi planera.

Carma: Tack tack

• Linum

Carma: Om du vill ha hjälp med designen kan jag hjälpa dig. Då får du det som en pdf-fil.

• Ab fab

Mornings.
    Jösses va trött jag var igår. Låg i hängmattan hela kvällen. Läste deckare o slappade.

Carma- grattis! Fasiken va kul att du lämnar stället bakom dig. Lycka till för att J får göra detsamma. Förresten... är du i kortgörartagen? Kan man få köpa ett av dig?

Linum- jäkla rygg o ben. jag gör woodoo! Nu fasiken skall det onda bort.

Nides- krya på dig

• Frujj

Godmorgon
    Är tyvärr på ett uselt humör idag med. Vet inte vad det beror på men känns som om det är läge att ta in på det stora vita huset bakom våran kulle här.
    *snörvel*
    *schreeech*

Carma: Grattis till "slutet" skönt att äntligen lämna stället bakom dig! Lycka till till maken oxå.
    Vad bra att det löste sig med Word, annars hade det bara varit o hojta
    Linum: Krya på benet!

• Frujj

Ni andra som är med i Buzz-grejen, har ni fått mail om ljudböcker? Annars kan ni få det av mig man kunde tipsa massa kompisar. Perfekt för hängmattan?

• Carma07

Linum: Tack för erbjudandet. Jag återkommer isf när det är dags igen.

Ab: Du kan få ett kort av mig. Vad är det för slags kort och vilken deadline är det på det?

Ska bli jätteskönt att inte jobba mer. Håller tummarna för att maken får jobbet och troligtvis kommer brorsan också att säga upp sig snart så då får vi som vi helst vill...att vi försvinner alla tre samtidigt. För min del känner jag att jag inte kan slappna av helt förrän jag ser att de fixar att betala ut lönerna rätt. Har lovat att komma hit och hjälpa dem med det.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2