Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
nä, är det stelt siden har de ju en tendens att bli tältaktigt
så sur jag blir. När jag jobbade på det förra stället så missade min "chef" att lägga in om att jag var hemma för Vab, och jag fick därför ut för mycket lön. Det korrigeras ju allteftersom jag får ut lön, och det är ju inte JAG som gjort fel utan DOM! Idag fick jag ett skitsurt brev från dom med en påpekan om att jag fått för mycket lön och att jag snart kommer att få en faktura. Vill jag ha hjälp av facket så ska jag kontakta dem snarast.
Javisst helt ok men varför skriva så otrevligt när det inte är JAG som orsakat felet???
Grrrrrr
J---la kommunbajs
*läser Allt om mat istället*
Ab: Precis så uttryckte tjejen det i affären oxå, att det kan bli tält istället..
no thanks
vinkar från Tezz. hon var precis förbi här
Hm jag är visst på bitchigt humör idag.. hehe har just ringt till 3-mobil o klagat över den kassa täckningen vi har här.. Bor ju ändå i götet o jag kan inte mmsa, gå ut på nätet eller nåt när jag är hemma. Men åker jag härifrån till tex urskogarna i Herrljunga så funkar det kanonbra
Knasigt.
va bra att använda sitt bitchiga humör till sådant. kan du skälla på Telia för oss
Javisst! hehe vad ska jag säga ?
Vinka tillbaka till Tezz!
Ska nog ta o ringa lönetanten på mitt gamla jobb oxå o påpeka att det är dom som gjort fel och inte jag och då kan dom väl låta bli att skicka såna griniga brev *sur*
FRUUUUUUUUJJ
Det är ju denna tiden du inte brukar vara här, men det är nu jag skulle behöva lite wordtips.
Vilket humör du har varit på idag. Hoppas du fick passat på att skälla ut alla som behövde en.
Goddagen!
Saknar ni mig? *fladdrar med fransarna* Kan ju inte hänga här på dagarna längre och jag saknar iaf er!
Idag var det rundtur på nya jobbet! Fick se de flesta avdelningarna och även där söta fru Abbe jobbar! Trevligt att råkas! *bugar*
Jag är sååå glad att det är fredag imorgon. Då jobbar jag tyvärr till 17, men efter jobbet ska jag träffa två tjejer från mitt gamla jobb. Vi ska fika, skvallra lite och förhoppningsvis dricka nått glas vin! Perfekt avslut på en händelserik vecka! Denna veckan har nästan kännts som två veckor!
Hoppas iaf. att allt är bra med er girls! Skummade bara igenom alla inlägg lite snabbt, men kommer knappt ihåg nått nu! Är lite trött i huvudet av att koncentrera mig så mycket i flera dar på raken.
Carma: Imorgon är väl din sista dag??? :)
KRAAAAAAAAAM!