Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Frujj: Då säger jag till när de är plockfärdiga.
...och jag avskyr de som har kvällsprogrammet Mix match eller vad det heter. Hennes röst -uääääääääääk
Nibla: Jag trodde det var en gris *fniss*
Hmm jag kanske behöver glasögon...
Carma: gärna!
Jag trodde också att det var en gris först.
Carma- idag är jag inte hemma. I morgon jobbar nog R sent men slå en signal. Helgen är vi hemma- lördag o söndag åtminstone
Krusbär- ställer upp mig på listan för att plocka!!!
jag kan erbjuda röda o svarta vinbär om någon vill ha!
Ab: Då provar vi att ringa imorgon. Det brinner lite i knutarna med ansökningen och jag tror att han kommer att lämna den via sin polare torsdag kväll.
Röda vinbär har vi massor av om någon vill ha det också, men jag byter gärna till mig lite svarta vinbär.
Kollar med R-meddelar dig sen.
Svarta vinbär- det är bara att plocka. De verkar vara mogna mycket snart
Hmm det är ingen här som råkar känna till nån som kommer hem och gör spa, tex massage och sånt?
tyvärr... undra vart man skall vända sig. Kan man prata med dem som jobbar på St Jörgens spa? Känner ingen som jobbar i den branchen. Men lägg ut här på BT- det kanske finns någon
Snabbt kik in på svärfars lååååångsamma dator! Har tagit 40 min. bara att kolla mailen!! Hej förresten!
Carma: NTI Distans hette skolan. www.nti.se/vux/index.html Kika här! Kostar inget! Jättebra kurs!
Idag har jag fått svara... vet inte ifall jag har kopplat bort nån än... Hehe! Får väl höra imorgon! Hihi!
Fika nästa veckan låter toppen!! KRAM!
Krya på er sjuklingar och ta det lugnt med alla magar!