• Nightingale

Karlstadbrudar!! Del 2

Hej!

Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!

Välkomna hit alla Karlstadbrudar!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2
  • GME76   080802

Tror ni det räcker men klassisk manikyr eller måste man bygga?

• Vi2alltid

Jag är ju nagelbitare, så jag måste bygga!!
    Men annars är väl inte det nödvändigt, om man har egna naglar?

• GME76   080802

Dumt ställd fråga haha. Jag är sidonagelbitar på ena handen så de går liksom in en bit på 2-3 naglar. Måste helt enkelt skärpa mig dom närmsta veckorna. Målar jag dom så biter jag inte så jag får göra det nu.

• Vi2alltid

sidonagelbitare? öh.... hehe.. hur gör man då? :)

• GME76   080802
    Jag biter på kanten av nageln. Har alltså normal längd men gnager på kanten. euuhh va äckligt det låter när man skriver det. Måste sluta genast.
  • Vi2alltid

hehehehe, oki, men jag biter på ALLT som är hårt! (oj.. det där lät kanske oxå konstigt)

• Vi2alltid

jag har hört att det ska finnas en duktig tjej i arvika oxå som reser hem till folk och gör naglar... ingen som känner igen det?

• Mirri

Hihi! Ni har helt rätt Det låter väldigt roligt när man ser saker i skrift.

GME: Jag vet inte. Det lät inte så. Hon brukar förlja med honom när han jobbar för annars träffas det typ aldrig.

Vi2alltid: Nej, det är dåligt att säga det på krogen. Det förstörde ju liksom utekvällen för oss också. Men han hade nog tänkt att höra av sig men dragit på det för att det var ett jobbigt samtal att ringa skulle jag tro. Det verkade så. Hon trodde att han ringt redan.

Fortfarande lite ledsen över detta men det är nog helt enkelt så att de betyder mer för oss än vi för dem. Det är ju som ni säger så att de flesta prioriterar bröllop in i det längsta. Men då känner man sig ju lite oomtyckt och bortprioriterad också när det är flera som sagt ja först och sedan nej

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2