Karlstadbrudar!! Del 2
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Grattis!!!!!! Har redan hört en del om er dag .
Och tack, nu går jag in på overdrive känns det som .
Hej på er tjejer!
Jag är inte död men jag har varit uppe i ingenstans hos mina föräldrar och svärföräldrarna ett tag och då finns inget fungerande internet. Nu är vi hemma igen för sista rycket innan lördag. Aaaaahhh! Jag måste erkänna att jag börjar få nerver men shhhhh säg inte till någon för jag ljuger konsekvent och hävdar att jag är lugn som en filbunke...
En sak jag slipper är dock att fundera på namnbyte och sånt för jag byter inte
Night: Klänning skor och resten av de nya bilderna ser jätte fina ut, särskilt klänningen. Jag såg inget "navelhål" hade du korsetten på dig? Såg i vilket fall gôr snygg ut.
GME: Underbart att ha så lång tid på sig att göra iordning! Det är ju hur bra som helst! Vi får inte vår förrän kl 10 på fredagen.
Vi2alltid: Krya på dig! Stackare ! Hoppas du blir frisk snart.
Nujädrar: Grattis!
Jag är så NÖJD med dagen:
¤ Pratat med kantor, detk ändes så bra! Hon ska spela mendelsohn på piano på ett romantsikt sätt, precis som vi ville ha det!
¤ Klippt till tapet till löpare! Blir så himla fint!
¤ Festprogrammen i stort sett klara, liksom vigselprogram! Perfa!!
Ni då, hur går det?
Härligt NG!! Har själv pratat med VF, gjort klart bordsplaceringskorten, gjort en massa ärenden osv. Rätt nöjd med dagen också men det är en lång väg kvar...
ja fy tusan, det är liksom späckat varje dag, jag fattar inte hur jag ska orka ända fram!!!
Och jag har varit hos sömmerskan idag, som syr mitt avtagbara släp! det kommer bli så snyggt! så ska jag trä på et finger på varje sida så att det blir som en vingar liksom... svårt att förklara men det blir lite eget iaf :)
Vi2alltid: Släpet låter hel coolt! Smart med avtagbart. Jag var helt klar med att jag inte ville ha något men så glömde min sömmerska det där och fick tyg över så hon gjorde ett i alla fall och det blev rätt snyggt så jag behåller det. Inte avtagbart dock
Bra jobbat NG och GME Slit inte ut er bara
nä jag var inne på at köpa en klänning med släp först, men jag vill ju dansa natten lång sen, och det blir så krångligt med släp :P
men det är väldigt snyggt!
Jag har ett släp som är uppknytbart! Perfekt! 1m långt ca.
Jag ville eg inte ha släp alls, men klänningen var så billig så då fick det gå!!
Nu ska jag o barnen köra med släp till pappa utanför Lysvik o hämta björkar, sen till stan utan släp o björkar o hämta karaokemaskinen. Ikväll ska jag baka 3 cheesecake. Plus att jag måste verkligen göra klart gästpresentationerna o skriva ut dom ikväll. Ngn mer som längtar till bröllopsresan . 2 småbarn och en sambo som inte har semester förrän måndag.
Helt omöjligt att få ihop det. Jag borde få medalj när det här är över. Och nä, vigselringen räknas inte .