Karlstadbrudar!! Del 2
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Jag skulle behöva massor av tips på bra fotografer i Karlstad! Söker men ljus och lykta efter någon bra som dessutom har lust att jobba på nyårsafton. Vilka fotografer har ni använt och var ni nöjda med dem?
Jag snappade genast upp Nightingales tips om fotograf ovanför. Men jag hittade inte så mycket info på hemsidan. Vet du vad det kostar att använda sig av henne?
Åååh, vilka fina bilder från fotografen, Night!
Hoppfull2008:
Nej fotografen är min kompis, hon fotade mig gratis, men ring henne, hon är nog inte alls omöjlig att ställa upp. Jag har ingen aning om vilka priser hon ligger på. Jag ska höra om jag får lämna ut hennes mobilnummer, isåfall kan du ju ringa och fråga, om du vill!
Vill du det?
Annars har jag en till kompis som är fotograf, maila henne på:
www.trollbyran.se
katrin@trollbyran.se
Nightingale: Ja tack jag vill gärna ha hennes nummer och tack så mycket för det andra tipset också! Ska genast kolla upp.
Nu är jag hemma igen efter en vecka bland galna fransoser men jag antar att de flesta var turister som vi och att alla riktiga parisare flytt från stan Vi hade det riktigt bra i alla fall. Det var fantastiskt vackert men dyrt. Allvarligt talat 80 kr för ett glas cokacola när man äter lunch på ett vanligt lunch-hak!? I övrigt kan jag rapportera att Mona-Lisa inte surnat till utan fortfarande ler vilket är otroligt med tanke på vilken trängsel det är runt omkring henne. Hade kunna få vem som helst att tröttna
Monets näckrosor blommar fortfarande och NotreDame står kvar där hon brukar. Trängseln var stor på Amelies café i Montmartre så vi drack inget kaffe där utan njöt istället av baguetter och pannkakor med choklad i de fina parkerna. En härlig vecka på det hela med perfekt väder. Inte strålande sol så det var för varmt och inget regn så vi blev blöta. Helnöjd är jag och avnjuter sista lediga dagen innan jag omilt kastas in i vardagen med skola, jobb och allt vad det är.
GME: Hihi, nej visst blir kökspersonalen lite förvånade när man travar ut i sin brudklänning och bär lite disk... Din klänning blev för övrigt jätte fin verkligen!
Pearl: Grattis till huset!! Bröllop hinns med framöver
Night: Bilderna var fantastiska!! Bra att ni blev nöjda med dem, de var jätte vackra.
Snitte: Lycka till med soldäcket! Ses vi imorgon kanske?
Jag ska försöka lägga in lite bilder från hippa och bröllop och resa och sånt. Skriver en rad när jag lyckas. Jag och tekniken är inte alltid så goda vänner
Mirri, det där lät helt underbart :)
Och väldigt stoiskt gjort av Mona att fortfarande le! Bord eint ehon vara liiite stel i käkarna vid det här laget? ;)
Åh Mirri vad härligt det låter . Vill också testa Paris nån gång. Ser fram emot bröllopsbilder
.
Ja, då är jag oxå gift! och nyss hemkommen från bröllopsresan
vad ska man göra nu!?? :D