Karlstadbrudar!! Del 2
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
oj då.. hm.. det kanske beror på vad man förväntar sig
som du säger, bara att bilda sin egen uppfattning :)
Flisa83: Roligt att ha berättat för alla??!! Vi har inte sagt ett knyst ännu men jag gissar att mamma vet redan, hon har en förmåga att veta saker innan jag själv vet om det... Har funderat på att vänta till jul, å ena sidan är det sååå lång dit och på sätt och vis vill jag berätta NU. Fast å andra sidan så är det roligt att få ha det för oss själva ett tag till. Fast jag gissar att syrran redan är ute här och snokar runt. Hon har säkert gissat sig till mitt alias redan. :)
Åh det är ju så roligt innan man ska berätta!!
Jag minns tillbaka och njuter av det! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska projektera med. Jag gjorde provtackkort nr 2 nyss. Är inte nöjd med det heller.
Fy, vet inte alls vad jag ska hitta på.... Det ser så fjuttigt ut.
Flisa80:
Det är riktigt kul att berätta!! :) vi funderar dock att vänta med att berätta för våra vänner. Men jag kommer få svårt att hålla mig! :) Jag ville ha mina 3 svägerskor som tärnor och dom frågade jag igår!! :) så kul att dom ville ställa upp! Min sambo och bröllopsplanering går inte riktigt hand i hand, så det är skönt att ha tjejerna som stöd!
Jag har haft mina funderingar på Zari i degerfors också. Har aldrig varit där, men det kan ju helt klart vara värt en tur. Har inte hunnit att börja prova lite klänningar än, men det är väl dags snart! :)
Någon som funderat på att köpa sin klänning via nätet? satt och surfade mest för inspiration och kom över väldigt fina klänningar för väldigt lite pengar! men det känns ju lite osäkert, även fast jag måste säga att priset lockar!
hörni brudar!? var lämnar man in på kemtvätt i den här stan och vad kostar sånt? nån som har en aning? :)
Vi2alltid:
Vi lämnade in på Kemtvätten på Fredsgatan (vid McDonalds i city). Kommer inte ihåg exakt vad vi betalade, men tror det var 300-400 kr. :)
det var ju inte så farligt! ska jag genast kolla upp! tack!
*kikar in...*
saknar er här fastän jag inte har så mkt med bröllop å göra nu ;)
det är typ allat annat istället... för vi väntar nog minst ett år eller lite till med bröllop, mest för pengarnas skull men även för att vi känner att vi behöver itne ha bråttom.
bt gör att man så gärna vill ha allt nu nu nu nu så vi ivrade iväg lite men bt är underbart ändå, sååå mkt tips! man får hålla hårt på hur man tänkt frå nbörjan om de inte ska skena iväg för mkt :) men en del tips är ju guld värda; spec fårn den här tråden! (därför jag hänger kvar än ;))
Ha de så bra!
Vi var in på Zaris atelje i början av vår planering och tyckte vi fick hemskt bemötande!!
Mirri: Har din catrare eget företag eller kör hon bara genom tunneln nu? Jag har redan min mat klar men har en vän som letar!
Tänkte berätta att jag bor i Sysslebäck, men tänkte ändå att jag passar in här eftersom Karlstad är den närmsta stora staden (ca 20 mil!!!)..
Hej allihopa!
jag tassar in på er tråd lite och skulle vilja ha lite tips.
Någon som har någon erfarenhet av fotograf Linda Klemner??
Vet ni något fint ställe utomhus i eller utanför Karlstad att fota vid? Tycker att Mariebergsskogen har grymt fin natur men jag klarar tyvärr inte av när folk tittar på mig. Det är ju typ 1000 barnfamiljer där.
Vet ni någon bra fotograf (kvinnlig) som är bra och lättsam att ta secret box bilder?