Karlstadbrudar!! Del 2
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Jag blev hippad i lördags, sprang omkring i karlstad iförd djävulskostym
eftersom jag äter penicillin så fick det blir lugnt och massagen fick avbokas :(
men jag hade en trevlig dag med tjejerna!
GME76: Visst är det en härlig känsla att kunna säga "min man"?!
Jag har råkat ut för något jättejobbigt. Vårt äktenskapsintyg kom från Kanada igår, men de har skrivit fel personnummer på mig samt fel plats där vi gifte oss. Enligt dem måste vi söka på plats för att få det ändrat och vi kan ju inte åka tillbaka till Kanada igen! Detta betyder ju att vi inte kan få det registrerat i Sverige heller.
Just nu hoppas jag på mirakel, men de borde ju faktiskt kunna fixa sitt eget misstag tycker jag...
Snitte: Vilka öar var ni till? *nyfiken*
HEJ!
GME kul att att höra att ni hade en bra dag! jag tänkte på er!! tur att vädret vände! såg lite mörkt ut på förmiddagen där.. hehe jag hörde inget av karaeoken bort till skived så det gick nog bra! härligt att höra att ni partade loss ordentligt! Mysigt att få åka bort och bara rå om varandra nu som man och hustru
vi2alltid: kul att du blev hippad! det hade jag velat se... när du sprang runt i djävulskostym tråkigt med massagen bara..
Mamasnest: Nämen! :-0 De kan ju inte mena att ni ska fara tillbaka till Kanada???? Det får ju faktiskt DE lösa!!! Stå på dig så ordnar det sig nog ska du se!
Vi var på Haiti, Jamica, Cozumel i Mexico och Grand Cayman. Håller på att ladda upp bilder på vår weddingannouncer men det tar sin lilla tid
Snitte: Det låter inte helt fel. Men jag är lite skeptisk till Jamica eftersom det ska vara så kriminellt där. Det kanske inte är så farligt som man tror?!
Var i Mexico var ni? Vi ska träffa svärisarna där nästa gång.
Jamica var helt okey vi tog en ridtur där och simmade med hästarna.. en ordad tur i bergen och så så det var supermysigt! Därmemot Haiti... där fick vi inte se "riktiga" Haiti för det är så oroligt... Men Royal Karribien hade köpt en ö som vi var på så där var ju allt i tipp topp och så
Vi var i Cozumel i Mexico, jättemysigt!
Nu drar vi till Visby, tjoho!!
Night; STORT lycka till imorgon. Hoppas ni får det fantastiskt. Vi hörs efteråt .
Kram på er!
oj vad det drar ihop sig för alla nu!! :) och jag har två dar kvar!!!!
Mamasnest: Grattis! Härligt att ni hade en bra dag. Hoppas att det löser sig med alla papper.
Night: Låter som en till viss del pinsam men väldigt rolig hippa
Snitte: Välkommen hem!! Hoppas ni hade det underbart! Inte lika kul att komma hem till trasig kyl och internet dock men sånt glömmer man snart. Bröllopsresan kommer ni garanterat komma ihåg
GME: Guldmedalj till digför allt du lyckades fixa med småbarn och man utan semester! Ha det helt underbart i Visby. (Du finns för övrigt med, förevigad i ett fotoalbum vi fick i bröllopspresent från möhippan )
Visst ja, kanske ska berätta om vår dag också När jag stod mitt upp i det var det liksom för mycket men nu när jag har landat lite och smält det mesta är jag verkligen helnöjd med allt och fantastiskt lycklig.
Några smärre katastrofer han vi med. Vi kom till lokalen dagen innan och skulle duka och den var inte ren! Det löste sig, ett städteam kom men lite stressigt blev det.
Nästa lilla katastrof var mitt hår. Jag visste precis hur jag ville ha det men vi tänkte att det var kanske klokt att testa i alla fall så uppsättningen funkar. Och tur var väl det för uppenbarligen var lockar inget mitt hår pysslar med! Ooops! Min goa väninna som fixade håret löste det men det var lite nervöst när jag en timma innan jag skulle åka till kyrkan, fortfarande inte visste om jag skulle få någon frisyr.
Resten gick fantastiskt. Gudstjänsten blev jätte fin och min lillebror sjöng ett fantastiskt solo. Mitt vackra råsidentyg som klänningen är sydd av visade sig vara vaxat och andas inte... alls! Det var som att ha på sig en klänning av plast och efter en halvtimma i den lilla kyrkan som är fullpackad av folk börjar det minst sagt bli väääääldigt varmt. Jag var som ett litet vattenfall! Min väninna som också var vår VF inledde sitt vigseltal till oss med "M du är en härlig och varm person *höjer på ögonbrynen och ler* VÄÄÄLDIGT varm person..." Men det blev bra ändå och vi fick vigseln filmad vilket vi är väldigt glada över i efterhand.
Jag hade lite svårt att bara slappna av under festen. Jag har inga problem med att stå i centrum men mycket svårare att göra det när det inte var jag som höll i alla trådarna visade det sig. Men fram mot tårtan slappnade jag av och vid dansen var jag tillbaka helt och fullt.
Nu åker vi snart till Paris och jag väntar ivrigt på bilderna från bröllopet så ni kan få se. Håll utkik, de kommer om en vecka eller två Ha det gott så kikar jag in igen om en vecka när jag kommer hen från Frankrike. Kraaaaam på er!