Karlstadbrudar!! Del 2
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Bröllopsresa? Det vore underbart. Men det blir inte förrän i april-maj.. New York! Alltid nått att se fram emot!
Men jag längtar tills det är över, skönt att kunna återgå till vardagen utan att känna sig full av bröllopstankar dagarna (och nätterna) i ända!
och jag påbörjar min andra penicillinkur idag och hoppas att den biter bättre än den första... *känner sig lite ynklig*
Nu är jag hippad!
Blev hämtad på motorcykel av en halvt okänd kille. Han och jag picknikade på skutberget, sen fick jag stå och skämmas på mique på bergvik, han som står i affären bara drog, och lämnade mig där och det var riktigt pinsamt, kunderna hade många frågor! haha. Sen kom mina kompisar med vin! Vi drog sen till kicks där jag blev proffssminkad. Fick sen ta lättklädda bilder med fjäderboa och lite sex-attiraljer som ögonbinder och en fjädervippa. Herregud vad hemskt det var! men det blev en del fina bilder. Sen fick jag göra en dörrskylt med scrapbookingmaterial (med vårt nya efternamn) jätteroligt!
Sen blev det middag på barbros brygga och därefter koriander.
Jag hade jätteroligt!! Speciellt motorcykelåkningen!!
Åh vilka roliga grejer haha. Lät skitkul. Kram på dig, nu försvinner jag in i bröllopsdimman. Önskar jag inte behövde köra bil idag. Behöver ett stort glas vin .
JAg har ju inte hängt här så mycket, men nu har jag i alla fall gift mig. En underbar dag, men jag är glad att allt är över, man går ju helt upp i förberedelser ett långt tag innan man faktiskt står där.
Nu tjejer, nu drar jag till dalarna för bröllopsförberedelser! Bara 6 dagar kvar och en hel del kvar att göra!!
Kram på er!
GRATTIS mamasnest.
GRATTIS GME som blir fru H idag!
Spännande! Se till att prata med alla och njut trots all press och nervositet.
Lycka till!
'
HEJ tjejer! nuuu hittade jag också hit
Mirri och GME76 som gifte sig i helgen HUR VAR DET??? tell us!!
Jag är tillbaks från vår oförglömliga honeymooni karribien det va helt underbart!!! men när vi kom hem hade vi fortfarande inget internet och vårt kylskåp var paj... nu har jag lånat ett internet från syrran och hoppas på att få vårt nya snart! har saktnat er här på BT
Night: cool möhippa med motorcykelåkning
Grattis Mamasnest!! Hoppas dagen var lyckad .
Själva hade vi det så himla kul. Några små missar i stressen men det gjorde inget. Det var fantastiskt kul och som det verkade så hade våra gäster superkul och var mätta och glada (och välfyllda i baren ). Karaoken var en succé till 4 på morgonen. Forhagaborna var väl så där nöjda hehe.
Vår vigsel var snabb och vår 2-åring fick tokspel strax innan så han kunde inte vara med och 4-åriga tjejen skulle helst leka under min kjol(som gick en bit över knäna...hmm).
Det var så kul att vara så piffad och min man (hihi första gången jag skriver det) var sååå snygg i sin kostym.
Toastmastrarna L & T hade hittat på en massa kul grejer och skötte allt hur bra som helst. Ja, det var SÅÅÅ kul och jag bubblar verkligen och känner mig härligt nygift .
Nu ser vi fram emot att få åka till Visby på torsdag. 4 hela dgr helt själva och bo på Clarion Hotel Wisby. Så länge har vi aldrig varit utan barnen tillsammans. Ska bli så lyxigt och vi kommer bli så utvilade.
Härligt att ha gjort detta roliga. Nu kan vi äntligen börja spara till bestående grejer, som renoveringar på huset igen .
Bilder kommer så fort vi får hem några.
Lycka till på fredag, Night, du har en härlig dag framför dig .
Och tack Snitte för servicen med bubblorna . Hoppas det blev några bra kort med dom runt oss.