• Nightingale

Karlstadbrudar!! Del 2

Hej!

Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!

Välkomna hit alla Karlstadbrudar!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2
  • Pearldrop

Btw kanske ska tillägga varför jag gick med och varför jag är kvar om jag nu ska klaga så på det ;)
    Gillar idén bakom alltihop, min väninna är medlem och förösker få barn så hon bad mig vara med och dessutom träffad ejag på en riktig stjärna där som jag pratar jättemycket hund med :)

• Nightingale

Jag gillar oxå FL. Men det är helt klart ett forum för folk med för mkt fritid.... Jag började där när jag var gravid. Bra att ha-forum. Man får svar på ALLT.

• Pearldrop

Precis :)
    Man får väl bortse från vissa inlägg då och inte sjunka lika lågt själv ;)

• Mirri

Hihi. Jo jag har också hört att FL kan vara underhållande. Men det är väl som på BT, man måste väl hitta trådar där man trivs där det är trevligt folk. Det kan allt vara lite vass stämning på BT också beroende på vilka frågor som diskuteras och vilka som är med...

Hur är det med er annars då allihopa. Jag känner att jag är lite off och är inte inne så mycket efter bröllopet. Skolan är ju igång på helfart och jobbet på 50% och dessutom har jag ju saker på fritiden också så det blir inte så mycket tid kvar... Är allt tillbaka i vardagen för er andra?

• Mirri

Förresten, jag har lagt in lite bilder från bröllopet nu om ni vill se. Få men ändå... Finns i mitt galleri

• GME76   080802

Vilka fina kort, vad vackra ni är!

Nä, jag är inte här alls nästan och FL la jag av med när vårt första barn var några månader. Var inne lite grann när jag blev gravid igen men det gav mig liksom inget när jag redan varit gravid en gång. Men jisses vad många stirriga människor det finns där..och här .

Mirri skrev 2008-08-31 21:40:32 följande:
    Förresten, jag har lagt in lite bilder från bröllopet nu om ni vill se. Få men ändå... Finns i mitt galleri
  • Mirri

Gme: Tack!

Ja det blir inte att man är inne så mycket nu när allt är klart liksom. Vi pysslar med tackkorten och försöker välja foto. Det är lite svårt och som vanligt har jag beslutsångest... Ska man ta ett seriöst eller ett lite roligare? Hmmm...

• Novembertjej

Vad fina ni var!
    Lycka till i framtiden o var lyckliga!

• Flisa80

Hej.

Kul att se att det finns lite Karlstadsfolk här... Jag bor visserligen inte kvar men kommer att gifta mig i Karlstad till sommaren. Håller på för fullt att försöka få lokal, kyrka och pastor att sammanfalla. Känner mig otroligt stressad. Trodde inte att det var sent att boka 11 månader innan men det var det tydligen...

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2